Sayfa: [1] 2 3 ... 16   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: Hayko Cepkin  (Okunma Sayısı 68475 defa) Bookmark and Share
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Nosebleed
Ziyaretçi
« : Eylül 27, 2006, 22:35 »

1978 İstanbul doğumlu.Liseden sonra 2 yıl Mimar Sinan Üniversitesinde şan eğitimi aldı.2 yıl Timur Selçuk Çağdaş Müzik Merkezinde şan solfej ve armoni dersleri aldıktan sonra 1 yıl Akademi İstanbul'da piyano eğitimi gördü.profesyonel müzik yaş..... 1997 yılında klavyeci olarak başladı. sırasıyla Öztürk,Aylin Aslım,Koray Candemir ve Demir Demirkan isimleriyle aynı sahneyi paylaştı.bu sırada evinde odasında kaydettiği bestelerini hayata geçirme kararı aldı.EMI ile anlaşan Hayko Cepkin mayıs ayında Sakin Olmam Lazım adlı albümüyle alternatif müzik piyasasındaki yerini aldı.
-------- http://www.haykocepkin.com/ sitesinden aLıntıdıR---------
Kayıtlı
gehenna
Daimi Üye
***

Teşekkür Sayısı 19
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 709



« Yanıtla #1 : Aralık 20, 2006, 09:08 »

hayko'yu  severim. güzel müzik yapıyo
Kayıtlı

Aşinayım firara; kaçamıyorum...
..ŞeBo..
Ziyaretçi
« Yanıtla #2 : Aralık 27, 2006, 15:32 »

Hayko bir albümde bi sürü hayrana sahip oldu..sesi ve şarkıları çok kaliteli ileride çok daha iilerini yapıcaktır..yılbaşında çıkıcak olan albümünü sabırsıslıkla bekliorum  Göz kırpan
Kayıtlı
Nosebleed
Ziyaretçi
« Yanıtla #3 : Aralık 27, 2006, 17:15 »

Hayko bir albümde bi sürü hayrana sahip oldu..sesi ve şarkıları çok kaliteli ileride çok daha iilerini yapıcaktır..yılbaşında çıkıcak olan albümünü sabırsıslıkla bekliorum  Göz kırpan
albüm yılbaşında çıkmıo ama mart 15'e doğru çıkacağını söyledi hayko yüxexeste
Kayıtlı
gehenna
Daimi Üye
***

Teşekkür Sayısı 19
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 709



« Yanıtla #4 : Aralık 28, 2006, 00:08 »

albüm yılbaşında çıkmıo ama mart 15'e doğru çıkacağını söyledi hayko yüxexeste
[/quote]

evet izledim ya hayko'nun tişörtlrni yapmşlar ne güzel dimi? Gülümseme
Kayıtlı

Aşinayım firara; kaçamıyorum...
pis_şebocu
Sebocu
****

Teşekkür Sayısı -25
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1,376


rock forewer


Site
« Yanıtla #5 : Ocak 31, 2007, 10:30 »

hayko benim adamım:)

« Son Düzenleme: Şubat 08, 2010, 18:49 Gönderen: melodit » Kayıtlı

yaşamak sorun oldu hayallerim kayboldu...
volvox
Sebocu
****

Teşekkür Sayısı -24
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1,965


Kalbim Seninle


« Yanıtla #6 : Şubat 05, 2007, 12:19 »

Hayko çok ii yaa. insanı transa sokuo
Kayıtlı

“Ey Fenerbahçe yeryüzünde hiçbir şey senin kadar sevilmedi
Ve biz hiçbir şampiyonluğu bu kadar çok istemedik.”
curtains
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 14



« Yanıtla #7 : Şubat 15, 2007, 22:02 »

[müziği hoşuma gidiyo ne tarz soledıgını daha anlamıs deılm değişik mistik bişi arabeski ve rock müziği bence güsell harmanlıyo basarılı
« Son Düzenleme: Mayıs 30, 2008, 17:13 Gönderen: Amélie » Kayıtlı

Çok Özledim.Her Kahraman Gibi Erken Gittin...!
oz_büyücüsü
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 2
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 24



« Yanıtla #8 : Şubat 20, 2007, 20:04 »

hayko cepkin...ilk albümü çıktığında ,ilk izlediğimde koşa koşa gidip cd sini almştım fakat son dönemde biraz soğudum,umarım yeni albüm benm için daha hayırlı olur:)
Kayıtlı

DİBE VURDUYSAK NE OLMUŞ ELBET ÇIKARIZ!
volvox
Sebocu
****

Teşekkür Sayısı -24
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1,965


Kalbim Seninle


« Yanıtla #9 : Mart 05, 2007, 11:41 »

İnşallah Göz kırpan
Kayıtlı

“Ey Fenerbahçe yeryüzünde hiçbir şey senin kadar sevilmedi
Ve biz hiçbir şampiyonluğu bu kadar çok istemedik.”
SeBoİsT
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 3



« Yanıtla #10 : Mart 08, 2007, 18:04 »

degişik bi tarzları war güsel sarkılarıda war     Dil çıkaran Sırıtan
Kayıtlı

..........belkidee bn sana hala aşıgıım....
handemüjde
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 3


« Yanıtla #11 : Mart 09, 2007, 14:56 »

manyakksss bişi hayko yaaa  dövmelerı süperrrr ses süperrr   translara gırıyorum onun sarkılarıylaa
Kayıtlı
volvox
Sebocu
****

Teşekkür Sayısı -24
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1,965


Kalbim Seninle


« Yanıtla #12 : Mart 13, 2007, 13:28 »

Valla bazen moralin bozuk olduu zaman uyuşturucu etkisi yapıo
Kayıtlı

“Ey Fenerbahçe yeryüzünde hiçbir şey senin kadar sevilmedi
Ve biz hiçbir şampiyonluğu bu kadar çok istemedik.”
gzmli_cojux
yalnızlıgımın rıhtımındayım... ( gelme gücün yoksa... )
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 29
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 6,631


sen yoksan benimde yaşamamın sebebi y.o.k....


« Yanıtla #13 : Nisan 04, 2007, 19:36 »

adam dehşet ya çok seviyorum haykomu bitane yaa Göz kırpan
Kayıtlı

Hadi hapset beni kudretin yeterse,
Ördüğün oyuncak duvarlar içinde..
Benzemez senin boyalı kahramanlarına,
İyiler SİYAH giyer, bunu unutma!!!
*********************************
Ölüm gelir aklına
Bir kez daha
Belki de sonuncusu budur
Tanrı bile istemez seni yanında
Bilirsin..
Vazgeçersin...
Ölüme de
Hayata da
Küsersin...
                             ( black/metal)
gzmli_cojux
yalnızlıgımın rıhtımındayım... ( gelme gücün yoksa... )
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 29
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 6,631


sen yoksan benimde yaşamamın sebebi y.o.k....


« Yanıtla #14 : Nisan 07, 2007, 19:36 »

adam her şeyiyle karizma yahh dövmeleri olsun duruşu olsun süper  Gülümseme Göz kırpan
Kayıtlı

Hadi hapset beni kudretin yeterse,
Ördüğün oyuncak duvarlar içinde..
Benzemez senin boyalı kahramanlarına,
İyiler SİYAH giyer, bunu unutma!!!
*********************************
Ölüm gelir aklına
Bir kez daha
Belki de sonuncusu budur
Tanrı bile istemez seni yanında
Bilirsin..
Vazgeçersin...
Ölüme de
Hayata da
Küsersin...
                             ( black/metal)
Sayfa: [1] 2 3 ... 16   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Şebokolik Dergi Haftanın Röportajı/ Rockoza Dergi Haftanın Röportajı