Anket
Soru: - AK PARTİ KAPATILMALIMI...  (Oylama kapandı: Haziran 24, 2008, 14:40)
-Evet , Kesinlikle Kapatılmalı... - 18 (40%)
-Hayır , Kesinlikle Kapatılmamalı... - 27 (60%)
Toplam oy: 0

Sayfa: 1 2 [3] 4   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: - 21. Yüzyılda ; Ülkemizdeki Demokrasi Anlayışı...Partı Kapatılsın...  (Okunma Sayısı 18364 defa) Bookmark and Share
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
5380k0l1k
Ziyaretçi
« Yanıtla #30 : Nisan 01, 2008, 11:26 »

Atatürk'ün iLkeLerini hiçe sayan bi' partiden bahsediyoruz...
A.B ye girmedik girceğimiz de hayaL...
KAPATILMALI
Kayıtlı
beyaz
Ziyaretçi
« Yanıtla #31 : Nisan 01, 2008, 11:58 »

Avrupa Birliği'ne girince neler olacağını biliomusun alkaner? Avrupa Birliği'ni yeterince tanıyormusun?? Avrupa Birliği'ne girdikten sonra ülkenin kendi öz benliğinden neleri yok sayacağını biliyormusun?? bence sen bu konularda yeterince bilgili değilsin.. ilk önce bilgi sahibi ol  Göz kırpan başka parti başta olsa o parti sokacakmı bizi AB'ye?
Kayıtlı
esme_yeiz
Klasik Üye
**

Teşekkür Sayısı 26
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 353



« Yanıtla #32 : Nisan 01, 2008, 12:56 »

Atatürk'ün iLkeLerini hiçe sayan bi' partiden bahsediyoruz...
A.B ye girmedik girceğimiz de hayaL...
KAPATILMALI


ben bunu da anlamıyorum ATATÜRK'ÜN hangi ilkesini hiçe saymış oluyor.özgürlüğü mü yoksa laiklik diyipte sürekli dini siyasette karıştırdığınızdan mı bahsediyorsunuz.acaba neye göre kapanmasını istiyorsunuz?


A.B değin şey önemsiz olduğunu düşünmüyorsundur demi?
Kayıtlı

"MEZARLAR BİLE KÜSMÜŞ KADINCA ÖLENE....."
ayasofya
Be honest!
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 42
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 2,765


Hasta_Ruh


Site
« Yanıtla #33 : Nisan 01, 2008, 17:14 »

Kapatılmamalı.. Ama kapatılacak..
bencede.kapatılacak çünkü cumhurbaşkanı Gül.kapamazlarsa partiyi anayasa mahkemesi üyeleri koltuklarından olacak! Cumhuriyeti savunmak Deniz Baykal'a düştü şu halimize bi bakın!
Yıllardır bu durum böyle sürüyo içerde istikrar sağlandıgında mutlaka bi şeyler çıkıyo ortaya! içerde istikrarsız bi Türkiye dışarda da başarı sağlayamıyor. Bence bunları bırakıp eskiden olduğu gibi Türkiye'nin dünyayla yarışması lazım.ama gelin gorunki sebeplerin biri bitiyo digeri başlıyo 25 yıldır suren terör,türban şimdi de bu kapama davası.bunlar bizi hiç bişeye ulaştırmaz! madem ki Atatürkçüyüz madem ki onun ilkelerine baglıyız;o zaman ülkemizi çagdaş uygarlık seviyesine göturmeye çalışalım parti kapatıp geriye göturmeye değil!
Kayıtlı

Görüyorsunuz işte, ölümün bile duyguları var.
ayasofya
Be honest!
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 42
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 2,765


Hasta_Ruh


Site
« Yanıtla #34 : Nisan 01, 2008, 17:16 »

Ve şunu da unutmayalım TSK var olduğu müddetçe rejim tehlikeye girmez! Girdiği zaman gereken yapılır...
Kayıtlı

Görüyorsunuz işte, ölümün bile duyguları var.
5380k0l1k
Ziyaretçi
« Yanıtla #35 : Nisan 01, 2008, 19:42 »

Avrupa Birliği'ne girince neler olacağını biliomusun alkaner? Avrupa Birliği'ni yeterince tanıyormusun?? Avrupa Birliği'ne girdikten sonra ülkenin kendi öz benliğinden neleri yok sayacağını biliyormusun?? bence sen bu konularda yeterince bilgili değilsin.. ilk önce bilgi sahibi ol  Göz kırpan başka parti başta olsa o parti sokacakmı bizi AB'ye?
ben avrupa birLiği saçma bişey gibi bi Laf mı ettim? 6 yıLdır başımızda giremiyoruz ab 'ye ben dedim mi başka parti geLince sokucak bizi diye?HAYIR e ozaman?
Kayıtlı
zebani
Ziyaretçi
« Yanıtla #36 : Nisan 02, 2008, 02:12 »

-Arkadaşlar Buyrun...
-Ak Parti'nin Kapatıldığı Günün Ertesi Sabahı Kuruluş Dilekçesi Verilecek Olan Parti...

 

http://www.hakparti.org/index.php/home
-Tekrarlıyorum...
-Parti Kapatmak Kesinlikle Çözüm Değildir...

Kayıtlı
5380k0l1k
Ziyaretçi
« Yanıtla #37 : Nisan 02, 2008, 11:35 »

yaa akp kapatıLmaLı ama akp kapatıLırsa yerine geLicek chp ya da mhp..onLar da hiç bi iş yapamaz ki(akp nin de yaptığı yok gerçi...)
Kayıtlı
shebo
rabiSHebOzgen
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 144
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 7,364



« Yanıtla #38 : Nisan 06, 2008, 10:46 »

"kapatılmalı" ne kadar basit bir kelime yapılan herşeyi görmemezlikten gelme.
Diyelim kapandı ne olcak ekonomi mi düzelecek?
ülkemiz daha mı çok kalkınacak?
A.B için bir adım daha mı atmış olacağız(ki çok tepki verdiklerini göz ardı edemeyiz.)?
ne olacak kapanınca...?

kapatılmamalı değil böyle bir dava açılmamalıydı...


kapatılmamalı




sana katılıyorum


bende katılıyorum
Kayıtlı

Sen nasıl başardın, yüz yıllık ağaç gibisin; nasıl böyle kaldın, büyürken eskimeyen eskise de değerlenen.
5380k0l1k
Ziyaretçi
« Yanıtla #39 : Nisan 10, 2008, 11:50 »

kapatıLmaLı
Kayıtlı
zebani
Ziyaretçi
« Yanıtla #40 : Nisan 11, 2008, 02:49 »

-Bence Kapatılmamalı...
-Şayet Kapatılırsa Ülkemiz Çok Ciddi Sıkıntılara Gebe... Kararsız
Kayıtlı
5380k0l1k
Ziyaretçi
« Yanıtla #41 : Nisan 16, 2008, 10:42 »

Yaptığı oLumLu davranışLar var ama yaptığı oLumsuzLukLar gözardı ediLemez ve ağır basmakta kapatıLmaLı
Kayıtlı
Şebo!sT_EcEm
Sebocu
****

Teşekkür Sayısı 10
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1,228


sosnuzluk önümdéydi hep ama gidémdm séndn uzağa...


« Yanıtla #42 : Nisan 26, 2008, 16:22 »

kapaTıLmaLı
Kayıtlı

(!)AşK YaRı YoLDa KaLDı NéYLéYiM!?                                                                KoRKmuYoRuM       BéN BuYuM   BöYLéYiMm(!)

               ' KeNDime BiR SaHNe BuLDum OyNaDım
                             ÖyLe BiR RoL VeRmişLeR Ki
                   OKuDum OKuDum AnLamaDım(...)
Seßokolik
deneme12
Banlanmis Üye
Daimi Üye
***

Teşekkür Sayısı 26
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 688


ŞєγтaηLaяı d€Fєттiм dü$Lєя ÜLкємdєη....!


« Yanıtla #43 : Nisan 26, 2008, 16:47 »

kapaTıLmaLı

kapatılmamalı

Özellikle AKP hakkında laikliğe aykırı hareketlerin odağı haline geldiği düşüncesi şahsi bir düşüncedir.......? Bunun ispatlanabileceğini sanmıyorum.
İktirdar da olan bi partı kapatılamaz .Parti kapatma sadece bizim ülkede war yani TÜRKİYE .netice de AKP  bizim oylarımızla  oraya qeldi bi daha ki secimlerde de oy wermeyiz olur biter. Eqerki parti kapatmaya qiderse ülkeyi ciddi sıkıntılar bekler
ülkeyi resmen bi kaosa sürüklüyorlar bunu qörmemek resmen körlüktür.Kenan ewren zamanını hatırlayın bunların yaptıkları da aynen bu (darbe sadece insan katletmek deqil )

 
 

0yumu  da qecen secimlerde olduqu qibi AKP ye wermedım . TkP ye werdim yani boşa attım kemik bi tabanı olmuyan bi parti
« Son Düzenleme: Nisan 26, 2008, 16:53 Gönderen: Seßokolik » Kayıtlı

"ßir kalp kırldıqında denzler kurur toprak köser denqe kAlmaz  Her kalp Kırıldqında bi yerlerde yolculk baslar mavilikten siyahlıqa... "
ua1905
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı 1
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 190


I'm VeRy CrAyZ GiRl


« Yanıtla #44 : Nisan 26, 2008, 20:18 »

BENce kapatılMAMALI madem öle insanlar nie oy vermiş biz türkiyenin yönetim bişimi demokrasi yani başka bir yönetim şekli deilki hem zaten kapatılsa başka bir yerde yine açılırr
Kayıtlı

HAYAT YAŞAMAYA DEĞER
                                          AMA
                                  SENİN İÇİN;
                    ÖLMEYİ BİLE GÖZE ALIRIM....



                     SUSTUM GÖZLERİM KONUŞUYOR   YALNIZ!!!!
Yeter artık yaaa Ağlayan
   FAKAT; ANLAYAN KİMMM NeyNey
Sayfa: 1 2 [3] 4   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Şebokolik Dergi Haftanın Röportajı/ Rockoza Dergi Haftanın Röportajı