Sayfa: 1 [2] 3 4 ... 6   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: Ne Zaman Sebokolik.com Olarak Toplanıp Seboyla Konusacağız?  (Okunma Sayısı 23482 defa) Bookmark and Share
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
dung beetle
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı -46
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 175


cİn OlDuM aDaM ÇaRpTıM cElAt OlDuM kEllE uÇuRdUm


Site
« Yanıtla #15 : Ocak 24, 2007, 00:19 »

Ney sonuçta hr gü bu foruma yüzlerce kişi sebo aşkıyla bişler yazıoo..bu sitenin daha aktif olması için sebo nerye gidiosa sebokolik olarak orda toplanıcaz en azında sebo ve grubuyla tanışma konuşma yaknlaşma fırsatı bulucaz..
inşallah kardeşim Göz kırpan
Kayıtlı

üÇ KuRuŞlUk iNsAnLaRa bEş kUrUşLuK DeĞeR WeRirsEn aRaDaKi iKi kUrUş kAdAr dEğEr gÖrÜrSüNn...
dung beetle
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı -46
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 175


cİn OlDuM aDaM ÇaRpTıM cElAt OlDuM kEllE uÇuRdUm


Site
« Yanıtla #16 : Ocak 24, 2007, 00:21 »

aboooo işimiz war desene nese benim kapım size herzaman açık ben adanadan çıkamıcam için sizi adana ya beklerim herzaman  bu sehirden nefret ediyorummm
adanalı ayıpsın yaf biz neciyiz.gel ankaraya ilk konserde beklerim ok
Kayıtlı

üÇ KuRuŞlUk iNsAnLaRa bEş kUrUşLuK DeĞeR WeRirsEn aRaDaKi iKi kUrUş kAdAr dEğEr gÖrÜrSüNn...
Kebnekaiseli_AKKA
Ziyaretçi
« Yanıtla #17 : Ocak 24, 2007, 00:23 »

Göz kırpan heehhe o banada yer çıktı adana ankara yok mu beyler hadi :Dkalkıyorrrrr Kahkaha
Kayıtlı
//Morris/
Ziyaretçi
« Yanıtla #18 : Ocak 24, 2007, 07:50 »

Adana ya geldiğiniz zaman en iyi şekilde karşılanacağınıza emin olun
Kayıtlı
Kebnekaiseli_AKKA
Ziyaretçi
« Yanıtla #19 : Ocak 24, 2007, 12:06 »

morris Gülümseme ulan en yakın arkadaşlarım akrabalarım bile ekti bak adanaya gelirsem ekersen yakarım bu siteyi benzin döküp !! Kahkaha artislik yapmayın bana Göz kırpan
Kayıtlı
//Morris/
Ziyaretçi
« Yanıtla #20 : Ocak 24, 2007, 13:57 »

akrabaların sebokolik miydi
Kayıtlı
Kebnekaiseli_AKKA
Ziyaretçi
« Yanıtla #21 : Ocak 24, 2007, 15:55 »

Gülümseme daha harbi insanları da gördüm şebolik olan yapamaz mı yani ?
Kayıtlı
//Morris/
Ziyaretçi
« Yanıtla #22 : Ocak 24, 2007, 20:20 »

onu demek istemedim
akrabalarının ektiğini söyledin
bende de olmaz demek istedim
Kayıtlı
_White NoisE_
.: H ª K ª N © :.
Sebocu
****

Teşekkür Sayısı 130
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1,190


Yeniden Sizlerle....


Site
« Yanıtla #23 : Ocak 24, 2007, 21:29 »

sebokolik yapmaz abi Kahkaha sen adanaya git ben wiyanadan gelip sana adanayi gezdirecem  Sırıtan Sırıtan Sırıtan Sırıtan    Masum biraz attim heralde Dil çıkaran
Kayıtlı

Detaylar aynadır farkı yansıtır...Krallar iz bırakır Soytarılar kıskanır...
'' Don't forget!!! You are number one''
Kebnekaiseli_AKKA
Ziyaretçi
« Yanıtla #24 : Ocak 25, 2007, 13:01 »

Göz kırpan khan öyle bir attın ki Kahkaha Badi Ekremi bile geçtin Hababam sınıfında,Morris Allah raı olsun sözünün arkasında bu kadar durmanda yeter,sağol Göz kırpan
Kayıtlı
monorossa
Klasik Üye
**

Teşekkür Sayısı 3
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 365


uzun ömrün bedeli sevdıklerınızn ölümnü görmektır


« Yanıtla #25 : Ocak 25, 2007, 16:47 »

bence bu harika olur ama adana olmazsa almaz mı yaaaaaaaa çok uzak bize adanalı arkadaş gelsin ankaraya biz onu burda ağırlıyalım Göz kırpan Göz kırpan Sırıtan Sırıtan Sırıtan Gülümseme Gülümseme Gülümseme
Kayıtlı

ben unutmustum sevmeyı
sen benden gıittin gideli
adını koyamıyorum yalnızlıga
yalnızlık benım kalbımde ve hatırlatıyor seni
nede çok zaman  geçmiş ayrılıgın ustunden
neleri geçtim hangi yangınlardan ben çıplak ayaklarım
sana  aldandım bı kere
sense ardına bile bakmadan çekip gittin pervasızca
birşey sölemeden veda etmeden öylece suskun
ama birsey var kalbımde sevgımızden arta kalan
biraz sevgı bıraz nefret
Kebnekaiseli_AKKA
Ziyaretçi
« Yanıtla #26 : Ocak 25, 2007, 17:15 »

Kahkaha alla alla her taraftan misafir kabulleri Göz kırpan şebkolikler gerçekten çok farklı
Kayıtlı
dung beetle
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı -46
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 175


cİn OlDuM aDaM ÇaRpTıM cElAt OlDuM kEllE uÇuRdUm


Site
« Yanıtla #27 : Ocak 26, 2007, 02:17 »

bi şekilde seboyla daha yakın olmalıyız..o bu siteyi interaktif olarak takip ediyor mu?umarım ediyordur çünkü ben yazdığım her kelimeyi onun okuyor olması umuduyla yazıyorum..ve bence sebonun konseri haberi aldığımız her şehir için orda bulunan sebokolikler orda seboyla buluşmalılar..düşündükçe bunu gerçekleştirme hayaliyle yanıyorum:P neden olmasın beyaff dimi dimi hadi ama bir yerden başlaylım:P
inşallah başlıcak biyer buluruz kardeşim yoksa halimiz harap...nerden başlamalııııııııı..bu sorunun cewabını kim werebilir warmı bi fikrin kardeşm...
Kayıtlı

üÇ KuRuŞlUk iNsAnLaRa bEş kUrUşLuK DeĞeR WeRirsEn aRaDaKi iKi kUrUş kAdAr dEğEr gÖrÜrSüNn...
dung beetle
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı -46
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 175


cİn OlDuM aDaM ÇaRpTıM cElAt OlDuM kEllE uÇuRdUm


Site
« Yanıtla #28 : Ocak 26, 2007, 02:20 »

Göz kırpan heehhe o banada yer çıktı adana ankara yok mu beyler hadi :Dkalkıyorrrrr Kahkaha
olmazmı ankara burda
Kayıtlı

üÇ KuRuŞlUk iNsAnLaRa bEş kUrUşLuK DeĞeR WeRirsEn aRaDaKi iKi kUrUş kAdAr dEğEr gÖrÜrSüNn...
pis_şebocu
Sebocu
****

Teşekkür Sayısı -25
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1,376


rock forewer


Site
« Yanıtla #29 : Ocak 26, 2007, 21:07 »

inş dedikleriniz olur.buna herkez çok sewinir walla
Kayıtlı

yaşamak sorun oldu hayallerim kayboldu...
Sayfa: 1 [2] 3 4 ... 6   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Şebokolik Dergi Haftanın Röportajı/ Rockoza Dergi Haftanın Röportajı