Sayfa: [1]   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: Ankara  (Okunma Sayısı 6060 defa) Bookmark and Share
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
forza_rock
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı -1
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 10



« : Ekim 17, 2007, 18:17 »

arkadaşlar ben yeni üye oldum siteye ,onun için buluşmaların hiçbirine gidemedim.buluşma ayarlayabilecek olan var mı?şimdiden çok sağolun...

                         FORZA ŞEBO-FORZA ROCK
« Son Düzenleme: Ekim 20, 2007, 17:13 Gönderen: sebo_marilyn » Kayıtlı
_White NoisE_
.: H ª K ª N © :.
Sebocu
****

Teşekkür Sayısı 130
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1,190


Yeniden Sizlerle....


Site
« Yanıtla #1 : Ekim 17, 2007, 23:03 »

29 ekim p.tesi günü saat 2 de kızılay karanfil metro cıkısında arkadaslar bulusuyoruz. gelecek arkadasların bilgisine sunulur....
Kayıtlı

Detaylar aynadır farkı yansıtır...Krallar iz bırakır Soytarılar kıskanır...
'' Don't forget!!! You are number one''
forza_rock
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı -1
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 10



« Yanıtla #2 : Ekim 17, 2007, 23:17 »

nereye gideriz ordan aklında bi yer var mı?
Kayıtlı
_White NoisE_
.: H ª K ª N © :.
Sebocu
****

Teşekkür Sayısı 130
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1,190


Yeniden Sizlerle....


Site
« Yanıtla #3 : Ekim 17, 2007, 23:20 »

herkes gelınce ortak bı kararla gıderız bı yere bellı baslı yerler var zaten mısır,su,coctail...
Kayıtlı

Detaylar aynadır farkı yansıtır...Krallar iz bırakır Soytarılar kıskanır...
'' Don't forget!!! You are number one''
forza_rock
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı -1
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 10



« Yanıtla #4 : Ekim 17, 2007, 23:41 »

tamam o zaman.çok kişi gelir mi  sence?
Kayıtlı
monorossa
Klasik Üye
**

Teşekkür Sayısı 3
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 365


uzun ömrün bedeli sevdıklerınızn ölümnü görmektır


« Yanıtla #5 : Ekim 18, 2007, 00:25 »

bende varım
Kayıtlı

ben unutmustum sevmeyı
sen benden gıittin gideli
adını koyamıyorum yalnızlıga
yalnızlık benım kalbımde ve hatırlatıyor seni
nede çok zaman  geçmiş ayrılıgın ustunden
neleri geçtim hangi yangınlardan ben çıplak ayaklarım
sana  aldandım bı kere
sense ardına bile bakmadan çekip gittin pervasızca
birşey sölemeden veda etmeden öylece suskun
ama birsey var kalbımde sevgımızden arta kalan
biraz sevgı bıraz nefret
crimean
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı 2
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 222



« Yanıtla #6 : Ekim 18, 2007, 12:06 »

Pazartesi,29 Ekim,Karanfil kizilay daki metro cikisinda,dedenin yanida,oyle mi?!bulusma orada olacak mi?!
bi sorunum var....arkadaslar var,onlar daha Sebo fancilar,gelebilirler mi?!burada kayit yok...buna benzer baska sitede varmis....
Kayıtlı
forza_rock
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı -1
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 10



« Yanıtla #7 : Ekim 18, 2007, 23:04 »

şimdi neoluyo bulusuoz mu yaksa bulusmuyoz mu?hem dede olursa olsun ne olacak...
Kayıtlı
_White NoisE_
.: H ª K ª N © :.
Sebocu
****

Teşekkür Sayısı 130
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1,190


Yeniden Sizlerle....


Site
« Yanıtla #8 : Ekim 19, 2007, 16:25 »

Pazartesi,29 Ekim,Karanfil sokak cıkısı saat 14.00
Kayıtlı

Detaylar aynadır farkı yansıtır...Krallar iz bırakır Soytarılar kıskanır...
'' Don't forget!!! You are number one''
crimean
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı 2
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 222



« Yanıtla #9 : Ekim 20, 2007, 12:44 »

guzel....anlastik...
umarim kalabalik halde oluruz!!!
Kayıtlı
crimean
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı 2
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 222



« Yanıtla #10 : Ocak 15, 2008, 11:52 »

Slm Ankara'li millet!!!
Mujde!!!!
SEBO geliyor Ankara'ya....
1 Mart!'!!!!!
Kayıtlı
nefes
Klasik Üye
**

Teşekkür Sayısı 13
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 324


alp


« Yanıtla #11 : Şubat 21, 2008, 14:05 »

tabiki 1 mart da oradayızzzzzzz
Kayıtlı

pArTiNg  BrEaTh  ...
Sayfa: [1]   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Şebokolik Dergi Haftanın Röportajı/ Rockoza Dergi Haftanın Röportajı