Sayfa: 1 ... 3 4 [5] 6   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: Şebnem Ferah Olmasaydı...  (Okunma Sayısı 33654 defa) Bookmark and Share
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
~~NaZLı~~
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 1
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 81



« Yanıtla #60 : Haziran 17, 2008, 18:32 »

arkadaşlar şebo olmasaydı diye düşünmeyelim =))  yoksa hepimis düşünmekllede olsa kalp krizinden gidicez Kahkaha en iyisi şebo bizimle olsayı düşünsek?
katılıyorum:)onsuz yaşanmaz ya
Kayıtlı

ßeKLe Dur,Ya öL. Ya SeV. Ya SuS...Ya DoğruYu SöYLe Ya Da Şimdii qiT DeFoLL!!!!!!
kinky remarks
Sebocu
****

Teşekkür Sayısı 21
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1,073


sonsuz olsun.......


« Yanıtla #61 : Haziran 17, 2008, 18:46 »

onsuz bi hayat düşünemiorum  iyiki varsın  sebomm
Kayıtlı

çok parçalandım...
parçalandıkça çoğaldım
süreyya
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 1
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 24


« Yanıtla #62 : Haziran 26, 2008, 22:23 »

ben dinleyecek kimse bulamazdım... çooook kötü olurdu... düşünemiyorum onsuz hayat!
Kayıtlı
wildeyes
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 175
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 6,793



« Yanıtla #63 : Haziran 29, 2008, 14:52 »

Bu kadar müziğe bağLı biri oLmazdım.
Kayıtlı

'Please bring me my wine'

Bir ağaç bulunur ama
Gökyüzünü başımın üstünde görmek
Bana yasak...
Kısrak
Meryem / Sefa
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 111
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 7,353


evLi...


« Yanıtla #64 : Haziran 29, 2008, 17:05 »

Bu kadar müziğe bağLı biri oLmazdım.

aL bendende o kadar..
Kayıtlı
hated rocker
Sebocu
****

Teşekkür Sayısı 25
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1,459


''' hiç dedi,hiçbirşey...


« Yanıtla #65 : Temmuz 05, 2008, 02:40 »

arkadaşlar şebo olmasaydı diye düşünmeyelim =))  yoksa hepimis düşünmekllede olsa kalp krizinden gidicez Kahkaha en iyisi şebo bizimle olsayı düşünsek?
katılıyorum:)onsuz yaşanmaz ya
BENCEDE..!!
Kayıtlı

'                                                                                                                                                                                                                                       ...Ölümünü anıyorum bugün dünyadan kurtulmuş olmanla sağladığın buruk mutlulukla ve bana bıraktığın güçle...ruhumu senin yanına verip yaşamaya devam ediyorum bedenimle..                                                                                                                                                                     30.05.2008
şebokolik güney
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 1
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 39


« Yanıtla #66 : Aralık 22, 2008, 15:26 »

şebnem ferah olmasaydı benim için hayat diye bi şey olmaz yaşamanında bir anlamı olmazdı o benim herşeyim ona tapıyorum
Kayıtlı
rockreis
beni bilen bilir, tanıyan anlar, anlayan susar, anlamayan uzar ;)
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 79
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 4,611


küçük zeytin'im öldü :'(


« Yanıtla #67 : Aralık 29, 2008, 18:05 »

Bu kadar müziğe bağLı biri oLmazdım.

aynen
Kayıtlı

Bilmezler yalnız yaşamayanlar nasıl korku verir sessizlik insana
insan nasıl konuşur kendisiyle,
nasıl koşar aynalara
bir cana hasret bilmezler.

hayat kapımı kapatırken, arada sadece azrailin girebileceği kadar bir boşluk bırakıyorum. kimseyi görmek, duymak istemiyorum artık. kimseyle konuşmak istemiyorum. sadece azrailin ''BEN GELDİM'' demesini bekliyorum.
éMék
SéçiL,éCé,özqé..!
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 83
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 4,773


vé arTık kayßétméméLiyiM(.)


« Yanıtla #68 : Aralık 29, 2008, 19:37 »

Ben ayrıca Şebom kadar olmasada Cem karaca hayranıyım onu dinlerdim dicem ama allah ona da rahmet eylesin,,,o da olmasa kımseyı dınlemezdım değil ama rock sıfatını üstümde taşıyamazdım,,,iyi ki varsın Şebooooo'mmm Kahkaha
Kayıtlı



aşk..; Tüm annéLéR gibi güçLü oLsun..! KadéR vaRsa bénimki bu oLsun..
sebo_izm
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 16


« Yanıtla #69 : Aralık 29, 2008, 22:41 »

manevi olarak hayatta dik durmayı öğrenemezdim heralde....
Kayıtlı

MİDEM BULANIYOR...GALİBA DÜNYA TUTTU... BENİ HEP UNUTTU...
sheboisecil
güŁ √ Śє¢iŁ √ є¢є
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 207
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 10,043



« Yanıtla #70 : Ocak 05, 2009, 14:28 »

Şebo'muz müziğin gerçek anLamı.... O oLmasaydı müzik anLamını yitirir basitLeşirdi ve en önemLisi de herzaman şarkıLarıyLa varLığını hissettirebiLecek hiçkimse yanımızda oLmazdı... İyiki var !!  Öpücük  Öpücük  Öpücük
Kayıtlı

AkLımın sokakLarını arar sorarken kim biLir ben kac kaLp kırdım..
Zamanın istasyonunu trenLer gecerken kim biLir kac kez kacırdım..
SeBoKoLiKo
İ_z_M_i_R_l_i
Sebocu
****

Teşekkür Sayısı 28
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1,513


Hem utanmaz, Hem utangaç...


« Yanıtla #71 : Ocak 21, 2009, 12:16 »

düşünmek bile istemiyorum...!!!

      ...İyi ki varsın ŞEBO'M...
Kayıtlı

Benim hala umudum var.
sweetgirl
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 89
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 4,261



« Yanıtla #72 : Mart 11, 2009, 12:12 »

yaa şebo olmasaydı...çelişkili bi soru bu çoğu kişi burda çekilmez fln demiş ama siz zatn seboyu tanımıyo olucaktınız nası çekilmez olucaktı o hayat bana saçma geldi biraz bu cevaplar Kararsız
Kayıtlı

'' Koşmak istesem de sana hayat beni geri çekiyor.. ''
shebo
rabiSHebOzgen
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 144
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 7,364



« Yanıtla #73 : Mart 28, 2009, 13:51 »

Şebo'muz müziğin gerçek anLamı.... O oLmasaydı müzik anLamını yitirir basitLeşirdi ve en önemLisi de herzaman şarkıLarıyLa varLığını hissettirebiLecek hiçkimse yanımızda oLmazdı... İyiki var !!  Öpücük  Öpücük  Öpücük
,

Aynen yaa Öpücük Öpücük   
Kayıtlı

Sen nasıl başardın, yüz yıllık ağaç gibisin; nasıl böyle kaldın, büyürken eskimeyen eskise de değerlenen.
altınkız
Ziyaretçi
« Yanıtla #74 : Haziran 12, 2010, 18:18 »

allah korusun iiyiki var
Kayıtlı
Sayfa: 1 ... 3 4 [5] 6   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Şebokolik Dergi Haftanın Röportajı/ Rockoza Dergi Haftanın Röportajı