Sebokolik Forum

Şebnem Ferah Genel => Şebnem Ferah => Konuyu başlatan: rabiSHebo üzerinde Haziran 29, 2008, 15:19



Konu Başlığı: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: rabiSHebo üzerinde Haziran 29, 2008, 15:19
arkadaşlar bugün bi radyoda dinlerken fark ettim. Sagopa Kajmer ve Koleranın şarkısında

"öyle bir rol almışki kolera okudum okudum anlamadım seyrederken hayatı en önden kendime bir sahne bulup oynadım kendi kendime konuştum hem kızdım hem güldüm hem halime"

diyor. Şarkının ismi; kalp atışlarım. Sizce bu şarkı Şebnem Ferah'tan konu ile ilgili bi izin alınıptamı okundu yoksa alınmadan mı?  ???


Konu Başlığı: Ynt: sago ve kolera şebnem ferahın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: hated rocker üzerinde Haziran 29, 2008, 15:22
izin aldıklarını sanmıyorum....ama resmen çalıntı yaa,


Konu Başlığı: Ynt: sago ve kolera şebnem ferahın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: rabiSHebo üzerinde Haziran 29, 2008, 15:22
umarım öyle değildir yoksa çok üzülürüz ...


Konu Başlığı: Ynt: sago ve kolera şebnem ferahın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: VeSaiRe üzerinde Haziran 29, 2008, 15:24
büyük ihtimal izinlidir yoksa cezası büyük


Konu Başlığı: Ynt: sago ve kolera şebnem ferahın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: hated rocker üzerinde Haziran 29, 2008, 15:25
umarım izinsizdir de ceza alır  o kendini bilmezler.....


Konu Başlığı: Ynt: sago ve kolera şebnem ferahın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: rabiSHebo üzerinde Haziran 29, 2008, 15:28
ya izin alınmış olsa mutlaka bi ropörtajda belirtirileridi. bunu sagonun veya koleranın kendi ağzından duyardık heralde...


Konu Başlığı: Ynt: sago ve kolera şebnem ferahın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: VeSaiRe üzerinde Haziran 29, 2008, 15:37
çalıntı galiba hiç bir yerde açıklama yok araştırıyorum


Konu Başlığı: Ynt: sago ve kolera şebnem ferahın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: shebo üzerinde Haziran 29, 2008, 15:54
bu kadarda özenilmez ama çalınTı olsa gerek


Konu Başlığı: Ynt: sago ve kolera şebnem ferahın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: plnnn üzerinde Haziran 29, 2008, 15:56
umarım izinsizdir de ceza alır  o kendini bilmezler.....


bencede çok ayıp bişey ama yaa=\


Konu Başlığı: Ynt: sago ve kolera şebnem ferahın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: shebo_sevim üzerinde Haziran 29, 2008, 16:02
işallah çalıntı değildir yoksa çekecekleri war


Konu Başlığı: Ynt: sago ve kolera şebnem ferahın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: rabiSHebo üzerinde Haziran 29, 2008, 16:04
işallah çalıntı değildir yoksa çekecekleri war


doğru söylüyorsun sevim!


Konu Başlığı: Ynt: sago ve kolera şebnem ferahın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: hated rocker üzerinde Haziran 29, 2008, 16:06
işallah çalıntı değildir yoksa çekecekleri war


doğru söylüyorsun sevim!
kızlar bnce inşallah çalıntıdırrr.... ozaman cezalarını çekerler....özentiliğinde bu kadarııı


Konu Başlığı: Ynt: sago ve kolera şebnem ferahın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: hipeROCKtif üzerinde Haziran 29, 2008, 16:09
Herhangi bir açıklama yapmaları gerekirdi bence.
Yapılmadığına göre bende izinsizdir diye düşünüyorum.

Hem madem şarkı yazıcaksın izin isteyerek bile olsa başkasının sözlerini kullanma.Ordan burdan sözlerle şarkı yazacağına hiç yazma sus daha iyi!..


Konu Başlığı: Ynt: sago ve kolera şebnem ferahın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: rabiSHebo üzerinde Haziran 29, 2008, 16:10
çekerler cezalarını da nasıl çektiricez?


Konu Başlığı: Ynt: sago ve kolera şebnem ferahın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: hated rocker üzerinde Haziran 29, 2008, 16:12
valla b
çekerler cezalarını da nasıl çektiricez?
nm bi fikrim yok ama arştırcammm


Konu Başlığı: Ynt: Sagop Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: mezarkabul_b üzerinde Haziran 29, 2008, 16:38
yok artık ya :s hadi öylesini söyledi desem şarkının ismi felan herşeyi var :s


Konu Başlığı: Ynt: Sagop Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: mezarkabul_b üzerinde Haziran 29, 2008, 16:42
dinledim şarkıyı evet sonunda öyle  diyo ya üfff
http://www.izlesene.com/video/muzik-sagopa-kajmer-ft-kolera-kalp-atislarim/218890


Konu Başlığı: Ynt: Sagop Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: rabiSHebo üzerinde Haziran 29, 2008, 16:54
feat Kolera

(Sagopa) Hiphop evvel olsa rap sonumdur, okşa Evreni, sözünle yokla çevreni kağıtta saklı

Sagonun gizli gözleri,
'Dur orda!..' Kalp atışlarım yolumda rehber, Anca vardı zorba rapler

'Sagopa Kajmer'. Mührü Bastım, sen aylak oldun sıktım ve çaylak ateşe Yaktım,

tılsım tıkadım içine, rapimin inine Kazıdım adımı Sagopa K, yolumda rehber oldu
(yo:yunus özyavuz) Kalp atışlarım 7-8 B ve P ve M, teklemezse son sözüm, kekeleme

görüntüler Görecek çift gözün,
Lekeleme sezinler bendeniz, seke seke yürür Dilerse hiphop ormanında, yeke yeke rapinle

Savaşacaksın,
Oğlu rapin önünde keke kelimeler savuracaksın Sakarca.

(Kolera) Cümle arasındaki anekdotlardı Dikkatimizi çekenler derinleştik konularımızla

Çarptırılmış masallarda bizimkisi,
Bozuk oyuncaklarla bitirdik biz evciliği ken Geymiş diyorlar barbinin akıbeti meçhullerde

bir Fincan kahve var mı?
Derken başlayan hikaye kahveden öte kocasındaydı Gözü hoşbeş sohbetlerde beş çayları

içmenin Zararları sizi ayda
Ararken geçen zamanda kendini unutmanın Dayanılır hafifliği mi bu? Nöbetçi eczanelerde

Beklettik ruhumuzu üstünde tehlike anında kırın Işareti kafamızın dikinde kurban bayramı

Arifesinde ölü koyunlar ardında bildiğimiz Kurallar aslında,
Şimdi de şemada gösterelim aman vermez Suskunluğu hilesiz hurdasız hayatım karanlıkta

Uşümek ne ki?
Varsın dökülsün kanatlarım, öyle bir rol almış Ki kolera, okudum okudum anlamadım

seyrederken Hayatı,
En önden kendime sahne bulup oynadım, kendi Kendime konuştum hem kızdım hem güldüm halime,  

Çita noktasından denize girip dinlendim aslan Yelesinde. Duvarlar renkli olsa da karanlıkta

ne Görebilirsin ki? Bir köre rengi nasıl Anlatabilirsin ki?
Mikrop renkli olsa ışık versen görebilir misin ki? Mikrobu nasıl kırarsın, ona hangi

kimyayla gelebilrsin ki?
Bilirsin asidin üstüne baz dökmüştüm maksat PH olsun diye....



işte şarkının sözleri!


Konu Başlığı: Ynt: Sagop Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: Kısrak üzerinde Haziran 29, 2008, 17:12
İnanamadım ya..bu sarkısı hiç dikkatimi çekmemişti :-\   Pes :o


Konu Başlığı: Ynt: Sagop Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: shebo üzerinde Haziran 29, 2008, 17:35
izin aldıklarını sanmıyorum....ama resmen çalıntı yaa,



bencede resmen çalınTı yaa  :o   >:(


Konu Başlığı: Ynt: Sagop Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: ima_97 üzerinde Haziran 29, 2008, 17:46
inşallah shebo dan izin alarak sölemiştir şarkıyı eğer izin almadılarsa shebo onların ağzının payını werir.. izin almadılarsa bile biz o şarkıyı en güzel söyleyenin shebo olduğunu biliyoruz we özentinin kim olduğunu da görüyoruzz..  tek şey beklemek..!!


Konu Başlığı: Ynt: Sagop Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: mutlu üzerinde Haziran 29, 2008, 19:19
Farkedilmeyeceğini sandılar galiba.


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: bebeğims üzerinde Haziran 29, 2008, 20:09
no big deal ya????  bu kadar da olmaz ki!!!naaaptıklarını zannediyor bunlar!!!!şebnem şarkı sözlerini bunlara vermez resmen çalmışlar yaaa!!!!şebnemim duymuşmudur acaba!!!!!
DUYMAMIŞSA BİZ DUYURALIM!!!! MESAJ ATIN BANA GÜZEL FİKİRLERİM VAR!HADİ ŞEBOKOLİK KARDEŞLERİM ELELE!!!!!!


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: rabiSHebo üzerinde Haziran 29, 2008, 20:11
yok arkadaşlar nerdeyse bütün sagopa kajmer fan sitelerine girdim fakat ne albümüyle ilgili ne de şarkıyla ilgili bi açıklama var :@


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: RoseWilD üzerinde Haziran 29, 2008, 20:19
Nietzsche'den sevgilisi Salomeye...

Öyle bir hayat yaşıyorum ki ,
Cenneti de gördüm, cehennemi de
Öyle bir aşk yaşadım ki
Tutkuyu da gördüm, pes etmeyi de
Bazıları seyrederken hayatı en önden
Kendime bir sahne buldum oynadım
Öyle bir rol vermişler ki
Okudum okudum anlamadım.
Kendi kendime konuştum bazen evimde
Hem kızdım hem güldüm halime
Sonra dedim ki " söz ver kendine "

Denizleri seviyorsan,

dalgaları da seveceksin

Sevilmek istiyorsan,

önce sevmeyi bileceksin

Uçmayı seviyorsan,

düşmeyi de bileceksin

Korkarak yaşıyorsan,

yalnızca hayatı seyredersin

Öyle bir hayat yaşadım ki, son yolculukları erken tanıdım
Öyle çok değerliymiş ki zaman
Hep acele etmem bundandı
Anladım...

Nietzsche


Arkadaşlar,bu yazı  genellikle şeboist olan-olmayan tüm insanlar tarafından ünlü filozof Nietzsche 'nin sevgilisine yazmış olduğu bir şiir olarak bilinir.Ben bu konuda araştırma yaptım fakat net bir şey söyleyemiyorum.Ama şunu diyebilirim ki herkes şebnem ferah'ın bu şarkısından haberdar değildir,bu sözlerden haberi olanlar da bir şiir olarak kabul kabul etmiş olanlardır.Mesela ben şebnem ferah'tan şarkı olarak duymuştum bu sözleri..bir diğer insan örneğin  felsefe hocam Nietzsche'ye ait bir şiir olarak bilmekte.Şarkıyı dinlettiğimde de şaşırdı.Neyse diyeceğim o ki herkes belki sagopa ve kolera dediğiniz insanlar da bunun bir şebnem ferah şarkısı değil de Nietzsche'ye ait bir şiir olarak görüp,alıntı yapmışlardır e böyle zannettikleri için de gidip şuan hayatta olamayan Nietzsche'den izin alamazlar haliyle..
Neyse açıklama yapma gereği duydum..
Saygılar.


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: rabiSHebo üzerinde Haziran 29, 2008, 20:23
ama bu iddayı alman bilim adamları araştırıp böyle bir şey olmadığı Nietzsche'nin böyle bir şiir yazmadığını söylediler! ayrıca öyle olsaydı şebnem ferah albümünde şarkının atına söz-müzik=Şebnem Ferah yazmazdı! lütfen bu durumda şebnem ferah o şiiri çalmış durumunda oluyor! bu söylediklerin sagonun bu sözleri çalmasından daha sinir edici bir durum. Düşünüpte yazalım arkadaşlar lütfen!!!


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: RoseWilD üzerinde Haziran 29, 2008, 20:32
Gayet düşünerek yazdığımı ve böyle bir şeyin sadece ''olabilir''  edasıyla paylaştığımı anlaman için senin daha çok düşünerek okuman-hareket etmen gerek sanırım  ;)
Bir forum ortamındayız nihayetinde;Abuk sabuk saldırılara geçmeden,herkes haddini bilerek kendi düşüncelerini yazsın!
Saygımı başından belirttim,gereksiz tartışmalara girmeyim diye iyi akşamlar !  ;)


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: Şebokolik- üzerinde Haziran 29, 2008, 20:43
Art niyetle yapılmış bir alıntı olduğunu pek düşünmüyorum açıkcası:)
Sonuçta bir albüm yasal şartlarda çıkarken,bir devlet kontrolünden geçiyor ve bunlara T.C kültür bakanlığından bir bandrol veriliyor.Hadi onu da geçelim,Şebnem Ferah'ın Şarkı sözleri ve beste hakları Yeşim Doran gibi bir Menajer ile korunuyor.Çalıntı anlamında bir kullanılma sözkonusu ise,en azından bir haber verme yahut yazılı izin sözkonusudur.Yahut denilen gibi Niçeye dair bir sözse uluslararası bir telif hakları sözkonusudur.
Hayranları olarak illa ki sinirleniyorsunuz hakkınız tabii ki.:)
Ama illa  tatmin olmadk diyorsanız, pasaj müzik ve Yeşim dorana ulaşabilirsiniz.
Ortamı yumuşatmak için bir cevap yazdım,bir şarkı sözü için birbirinizle tartışmayın derim bir abiniz olarak:)
Herkese saygılar tekrar.


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: rockreis üzerinde Temmuz 01, 2008, 21:58
Art niyetle yapılmış bir alıntı olduğunu pek düşünmüyorum açıkcası:)
Sonuçta bir albüm yasal şartlarda çıkarken,bir devlet kontrolünden geçiyor ve bunlara T.C kültür bakanlığından bir bandrol veriliyor.Hadi onu da geçelim,Şebnem Ferah'ın Şarkı sözleri ve beste hakları Yeşim Doran gibi bir Menajer ile korunuyor.Çalıntı anlamında bir kullanılma sözkonusu ise,en azından bir haber verme yahut yazılı izin sözkonusudur.Yahut denilen gibi Niçeye dair bir sözse uluslararası bir telif hakları sözkonusudur.
Hayranları olarak illa ki sinirleniyorsunuz hakkınız tabii ki.:)
Ama illa  tatmin olmadk diyorsanız, pasaj müzik ve Yeşim dorana ulaşabilirsiniz.
Ortamı yumuşatmak için bir cevap yazdım,bir şarkı sözü için birbirinizle tartışmayın derim bir abiniz olarak:)
Herkese saygılar tekrar.

bende sertan gibi düşünüyorum. eğer bir yanlışlık varsa bunu şebomuz halleder. kendi aramızda tartışmamıza gerek yok.


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: seßokoLiq_DaLyHa üzerinde Temmuz 02, 2008, 18:44
resmen çaLıntı inanamıorum yha    :-O


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: QueeN Of The DamneD üzerinde Temmuz 03, 2008, 21:24
Ben de art NiyetLe YapıLmış Bir Şey OlduğuNu DüşüNMüyoruM..MeLis'in de dediği gibi Çogu Kişi Tarafından Nietzsche'nin sözLeri olarak BiLiniyor ve BeLki de SagoPa ve KoLera da Bu amaçLa KuLLanmışLardır SözLeri.. :-\


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: multecii üzerinde Temmuz 06, 2008, 14:48
inşallak çalıntıdır.Beklerim onlardan bu davranışı.Çalıntıdırda bi ceza alıp akılları başlarına gelir inşallah >:(


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: wildeyes üzerinde Temmuz 07, 2008, 10:42
Bende art niyetLe yapıLdığını düşünmüyorum. Ama  sonuç oLarak Şebomuz sesLendirdiği ve onunLa bütünLük sağLadığına inandığımız,onunLa sevdiğimiz için çok garip geLiyor... Buda sinirLenmemize sebep oLuyor. :-\  OLmasa daha iyi oLurdu ama. :-X


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: brkrc üzerinde Ağustos 03, 2008, 15:12
arkadaşlar çalıntı diyorsunuz da bu sözler zaten Nietzsche'nin şiirinde geçiyor. :)

Nietzsche'den sevgilisi Salomeye...

Öyle bir hayat yaşıyorum ki ,
Cenneti de gördüm, cehennemi de
Öyle bir aşk yaşadım ki
Tutkuyu da gördüm, pes etmeyi de
Bazıları seyrederken hayatı en önden
Kendime bir sahne buldum oynadım
Öyle bir rol vermişler ki
Okudum okudum anlamadım.
Kendi kendime konuştum bazen evimde
Hem kızdım hem güldüm halime
Sonra dedim ki " söz ver kendine "

Denizleri seviyorsan,

dalgaları da seveceksin

Sevilmek istiyorsan,

önce sevmeyi bileceksin

Uçmayı seviyorsan,

düşmeyi de bileceksin

Korkarak yaşıyorsan,

yalnızca hayatı seyredersin

Öyle bir hayat yaşadım ki, son yolculukları erken tanıdım
Öyle çok değerliymiş ki zaman
Hep acele etmem bundandı
Anladım...

Nietzsche


Arkadaşlar,bu yazı  genellikle şeboist olan-olmayan tüm insanlar tarafından ünlü filozof Nietzsche 'nin sevgilisine yazmış olduğu bir şiir olarak bilinir.Ben bu konuda araştırma yaptım fakat net bir şey söyleyemiyorum.Ama şunu diyebilirim ki herkes şebnem ferah'ın bu şarkısından haberdar değildir,bu sözlerden haberi olanlar da bir şiir olarak kabul kabul etmiş olanlardır.Mesela ben şebnem ferah'tan şarkı olarak duymuştum bu sözleri..bir diğer insan örneğin  felsefe hocam Nietzsche'ye ait bir şiir olarak bilmekte.Şarkıyı dinlettiğimde de şaşırdı.Neyse diyeceğim o ki herkes belki sagopa ve kolera dediğiniz insanlar da bunun bir şebnem ferah şarkısı değil de Nietzsche'ye ait bir şiir olarak görüp,alıntı yapmışlardır e böyle zannettikleri için de gidip şuan hayatta olamayan Nietzsche'den izin alamazlar haliyle..
Neyse açıklama yapma gereği duydum..
Saygılar.

arkadaş da açıklama yapmış zaten hala çalıntı diyenler var :)


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: erenimo üzerinde Ağustos 07, 2008, 19:13
arkadaslar bu herkese mail olarak gidiodu bi ara yine o söylentilerden biri de ben şarkımı söylerkeni üvey babasına yazmış olduğudur şebonun üvey babası olmadığını herkes anladı zamanla buna da inanırlar bu şarkı şebonunmuş kendiside söledi daha ne?


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: rabiSHebo üzerinde Ağustos 08, 2008, 00:34
ama şebonun söylemesi arkadaşlara yetmiyo galiba. tuturmuşlar Nietzsche diye birini inanmıyorsanız kadına dinlemeyin!


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: miriç üzerinde Kasım 14, 2008, 19:49
Bence çalıntıdır.


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: 4Ever[R]ock üzerinde Kasım 16, 2008, 13:33
bence  çalıntııııııııııı  :S


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: Zenep üzerinde Aralık 04, 2008, 00:23
o zaman şebnem ferah şarkısına neden şarkı sözü :şebnem ferah yazdı ya offfffffff  :'(


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: éMék üzerinde Aralık 04, 2008, 08:39
Evet çalıntı geçende en yakın arkimle far etmiştik hatta...,,,


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: sebo_liwe üzerinde Aralık 07, 2008, 22:59
sacmalayn böle bişiii olamaz bi doğrsu vardr


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: ewrem_95 üzerinde Aralık 10, 2008, 22:28
nde oLsa R&p ci Calıntıdır kesin


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın şarkı sözünü mü çaldı?
Gönderen: asikız..23 üzerinde Aralık 10, 2008, 22:33
arkadaşlar çalıntı diyorsunuz da bu sözler zaten Nietzsche'nin şiirinde geçiyor. :)

Nietzsche'den sevgilisi Salomeye...

Öyle bir hayat yaşıyorum ki ,
Cenneti de gördüm, cehennemi de
Öyle bir aşk yaşadım ki
Tutkuyu da gördüm, pes etmeyi de
Bazıları seyrederken hayatı en önden
Kendime bir sahne buldum oynadım
Öyle bir rol vermişler ki
Okudum okudum anlamadım.
Kendi kendime konuştum bazen evimde
Hem kızdım hem güldüm halime
Sonra dedim ki " söz ver kendine "

Denizleri seviyorsan,

dalgaları da seveceksin

Sevilmek istiyorsan,

önce sevmeyi bileceksin

Uçmayı seviyorsan,

düşmeyi de bileceksin

Korkarak yaşıyorsan,

yalnızca hayatı seyredersin

Öyle bir hayat yaşadım ki, son yolculukları erken tanıdım
Öyle çok değerliymiş ki zaman
Hep acele etmem bundandı
Anladım...

Nietzsche


Arkadaşlar,bu yazı  genellikle şeboist olan-olmayan tüm insanlar tarafından ünlü filozof Nietzsche 'nin sevgilisine yazmış olduğu bir şiir olarak bilinir.Ben bu konuda araştırma yaptım fakat net bir şey söyleyemiyorum.Ama şunu diyebilirim ki herkes şebnem ferah'ın bu şarkısından haberdar değildir,bu sözlerden haberi olanlar da bir şiir olarak kabul kabul etmiş olanlardır.Mesela ben şebnem ferah'tan şarkı olarak duymuştum bu sözleri..bir diğer insan örneğin  felsefe hocam Nietzsche'ye ait bir şiir olarak bilmekte.Şarkıyı dinlettiğimde de şaşırdı.Neyse diyeceğim o ki herkes belki sagopa ve kolera dediğiniz insanlar da bunun bir şebnem ferah şarkısı değil de Nietzsche'ye ait bir şiir olarak görüp,alıntı yapmışlardır e böyle zannettikleri için de gidip şuan hayatta olamayan Nietzsche'den izin alamazlar haliyle..
Neyse açıklama yapma gereği duydum..
Saygılar.

arkadaş da açıklama yapmış zaten hala çalıntı diyenler var :)


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: ya$ar72 üzerinde Ocak 09, 2009, 00:07
Nietzsche'nin sözleri ayrıca sagopa ve kolera'nın böyle ucuzluklarla işi olmaz ikiside kelime fabrikası gibi zaten. Eğer bir alıntı söz konusuysa izin alınmıştır


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: kurtella üzerinde Ocak 09, 2009, 00:09
sapoga kajmerin söz çalacağına inanmıyorum ihtiyacı yok çünkü


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: pis_iskelet üzerinde Şubat 01, 2009, 11:50
kesinlikle yalan :-[ >:( sagopa abi öyle şeyler yapmaz  >:(  :-[


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: éMék üzerinde Şubat 01, 2009, 13:50
Ya bu forumda gerçekten sagopa dinleyen çok kişi var ben de dinlerim arada hoşuma giden şarkılarını ama daha nasıl kanıtlanabilir ki ? Dinle Sebonun yıllar öncesinde çıkardığı şarkıyı ardına Sagopakajmer'i dinle hemen anlayacaksın...


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: münzevi üzerinde Şubat 01, 2009, 14:00
çalıntı olsaydı şimdiye kadar ceza alırlardı baksanıza aradan 6 yıl geçmiş...


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: JPS-7- üzerinde Şubat 05, 2009, 14:03
evet aynı şarkı sözleri geçiyo yakışmadı sagoya  :-\


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: aLone üzerinde Şubat 05, 2009, 15:02
Alıntı
Kalp Atışlarım 78 BPM

feat Kolera

(Sagopa) Hiphop evvel olsa rap sonumdur, okşa Evreni, sözünle yokla çevreni kağıtta saklı Sagonun gizli gözleri,
“Dur orda!..” Kalp atışlarım yolumda rehber, Anca vardı zorba rapler “Sagopa Kajmer”. Mührü Bastım, sen aylak oldun sıktım ve çaylak ateşe Yaktım, tılsım tıkadım içine, rapimin inine Kazıdım adımı Sagopa K, yolumda rehber oldu
(yo:yunus özyavuz) Kalp atışlarım 7-8 B ve P ve M, teklemezse son sözüm, kekeleme görüntüler Görecek çift gözün,
Lekeleme sezinler bendeniz, seke seke yürür Dilerse hiphop ormanında, yeke yeke rapinle Savaşacaksın,
Oğlu rapin önünde keke kelimeler savuracaksın Sakarca.

(Kolera) Cümle arasındaki anekdotlardı Dikkatimizi çekenler derinleştik konularımızla Çarptırılmış masallarda bizimkisi,
Bozuk oyuncaklarla bitirdik biz evciliği ken Geymiş diyorlar barbinin akıbeti meçhullerde bir Fincan kahve var mı?
Derken başlayan hikaye kahveden öte kocasındaydı Gözü hoşbeş sohbetlerde beş çayları içmenin Zararları sizi ayda
Ararken geçen zamanda kendini unutmanın Dayanılır hafifliği mi bu? Nöbetçi eczanelerde Beklettik ruhumuzu üstünde tehlike anında kırın Işareti kafamızın dikinde kurban bayramı Arifesinde ölü koyunlar ardında bildiğimiz Kurallar aslında,
Şimdi de şemada gösterelim aman vermez Suskunluğu hilesiz hurdasız hayatım karanlıkta Uşümek ne ki?
Varsın dökülsün kanatlarım, öyle bir rol almış Ki kolera, okudum okudum anlamadım seyrederken Hayatı,
En önden kendime sahne bulup oynadım, kendi Kendime konuştum hem kızdım hem güldüm halime
, Çita noktasından denize girip dinlendim aslan Yelesinde. Duvarlar renkli olsa da karanlıkta ne Görebilirsin ki? Bir köre rengi nasıl Anlatabilirsin ki?
Mikrop renkli olsa ışık versen görebilir misin ki? Mikrobu nasıl kırarsın, onu hangi kimyayla yenebilirsin ki?
Asidin üstüne baz dökmüştüm maksat PH olsun diye

Alıntı
Öyle Bir Hayat Yasadim ki
Cenneti de Gördüm Cehennemi de
Öyle Bir Ask Yasadim ki
Tutkuyu da Gördüm Pes Etmeyi de
Bazilari Seyrederken Hayati En Önden
Kendime Bir Sahne Buldum Oynadim
Öyle Bir Rol Vermisler ki
Okudum Okudum Anlamadim
Kendi Kendime Konustum Bazen Evimde
Hem Kizdim Hem Güldüm Halime

Sonra Dedim ki Söz Ver Kendine
Denizleri Seviyorsan , Dalgalari da Seveceksin
Sevilmek Istiyorsan , Önce Sevmeyi Bileceksin
Uçmayi Seviyorsan , Düsmeyi de Bileceksin
Korkarak Yasiyorsan , Yalnizca Hayati Seyredersin
Öyle Bir Hayat Yasadim ki
Son Yolculuklari Erken Tanidim
Öyle Çok Degerliymis ki Zaman
Hep Acele Etmem Bundan Anladim
Kendi Kendime Konustum Bazen Evimde
Hem Kizdim Hem Güldüm Halime
Sonra Dedim ki Söz Ver Kendine
Denizleri Seviyorsan , Dalgalari da Seveceksin
Sevilmek Istiyorsan , Önce Sevmeyi Bileceksin
Uçmayi Seviyorsan , Düsmeyi de Bileceksin
Korkarak Yasiyorsan , Yalnizca Hayati Seyredersin...


bence bunda kızacak birşey yok şarkıyı kullanmiyorlar söz kullanıyorlar onlara sorulduguna ben yazdım diyorlarsa ozaman kızılması gerek bence şebo dinliyorlar hoşlarina gidiyor ve kullanıyorlar kötü birşey oldugunu sanmiyorum



Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: aydem üzerinde Şubat 06, 2009, 02:38
evet sözler aynı ama cıddı bı durum olsaydı sebo bıseler yapardı emınım ama gordugum kadarıyla seboıstler kızgın


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: by.LostmaN üzerinde Şubat 09, 2009, 20:07
zaten.uyus.oluom.o.2lıyee:P


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: daragacı üzerinde Şubat 09, 2009, 20:22
çalıntı olsaydı şimdiye kadar ceza alırlardı baksanıza aradan 6 yıl geçmiş...
bencede


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: ya$ar72 üzerinde Şubat 09, 2009, 20:51
allahım yarabbim daha sagopa nın kim olduğunu bilmeyenler sago ya kızgın !! adamda çok tınlıyordu ya sizi :D


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: diLan üzerinde Şubat 09, 2009, 22:00
bencede kızılcak hiç bir şey yok aslında. şebonun o harika sözlerinden birkaçına yer vermişler.. belki izinlidir ancak herhangi bir reklam olmamıştır. buyüzden arastırılmasına ragmen bır bılgıye ulasamıyoruzdur. 


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: sniper1988 üzerinde Şubat 16, 2009, 17:03
valla herşey ortada


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: aLone üzerinde Şubat 16, 2009, 17:25
valla herşey ortada

ortada olan ne çalıntı olup olmadigini bilmiyoruz diLan nın da dediği giib belki izinlidr


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: sniper1988 üzerinde Şubat 16, 2009, 17:38
valla herşey ortada

ortada olan ne çalıntı olup olmadigini bilmiyoruz diLan nın da dediği giib belki izinlidr


asikız..23  nin dediğine göre alıntıymış  Nietzsche'den  onu diyorum   


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: diLan üzerinde Şubat 16, 2009, 19:24
alıntı ..! çalıntı degil yane..! oh bea.. inanmak ıstemıyordum :D


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: Paranoid üzerinde Şubat 16, 2009, 20:14
böyle bişey yapacagını sanmıyorum.


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: sleepwalker üzerinde Mart 10, 2009, 21:50
Sanmıyorum. Ama kesin bir bilgi de yok.


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: sweetgirl üzerinde Mart 11, 2009, 12:10
yaa bnce yapmazlar öle bişi hem yapsalar bile bundan bize ne ki tmm şebonun sarkı sözü ama bu bizden çok şeboyu ilgilendirir bnce hem bundan şebonunda haberi olmustur eminim ki sesini çıkarmadığına gre onada srmuş olabilirler diye düşünüyorum...


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: siL baştan üzerinde Nisan 03, 2009, 18:32
bilgim olmadıgı için bişe diyemicem ama sagoyu severek dinliyorum ve sanmıyorumda calıntı oldugunu 2 cümlecik bişe zaten


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: dark_16 üzerinde Nisan 14, 2009, 01:10
1. bu sözler Nietzsche ındır ve Nietzsche öldüğü için telif hakkının alınması söz konusu değildir yanii şebnem ferah çalmadı

2. bu sözler Nietzsche a ait olduğu için sagopa nın da kullanmasında bir sorun yok cünkü onunda izin almak gibi bir ihtimali olmaz

3. sagopa zaten bir laf cambazı çalmak yerine söz yazmak onun için zor olmasa gerek

4. sagopanın edebiyata düskün olduğunu biliyorum ve sebnem ferahın da düskün olduğunu biliyoruz bu kadar açıklama yeter sanırım.


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: ozlem35_ üzerinde Mayıs 02, 2009, 12:17
baslık acılalı baya olmus ama konu dikkatimi çekti .. dark_16 ya katılıyorum ayrıca sagopa bir rapçi olarak sadece Şebnem ferah ve hayko cepkin dinlermiş sözlerde Nietzsche ayit oldugu için bir problem oldugunu  düşünmüyorum.


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: sleeper üzerinde Mayıs 04, 2009, 10:54
Ne nietzsche ya ne diyorsunuz siz? Böyle bir şeyin doğruluğuna inananlar var. Şaştım kaldım.

Alıntı
3. sagopa zaten bir laf cambazı çalmak yerine söz yazmak onun için zor olmasa gerek

şebnem de en iyi söz yazarı. Neden başkasına ait bir şiiri söylesin. Tabii insanın okuduğunu buraya yazması nekadarda kolay. En yakın zamanda şiirin almanca versiyonunu buraya yazacam bakalım kaç sonuç alacak bu şarkının nietzsche ait olduğunu sananlar


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: Paranoid üzerinde Mayıs 04, 2009, 18:06
sagopa nın böyle bir şeye tenezzül edeceğini sanmıyorum


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: seda-92 üzerinde Mayıs 18, 2009, 21:48
Ne nietzsche ya ne diyorsunuz siz? Böyle bir şeyin doğruluğuna inananlar var. Şaştım kaldım.

Alıntı
3. sagopa zaten bir laf cambazı çalmak yerine söz yazmak onun için zor olmasa gerek

şebnem de en iyi söz yazarı. Neden başkasına ait bir şiiri söylesin. Tabii insanın okuduğunu buraya yazması nekadarda kolay. En yakın zamanda şiirin almanca versiyonunu buraya yazacam bakalım kaç sonuç alacak bu şarkının nietzsche ait olduğunu sananlar


ya gercekten bizi bilgilendirirseniz seviniriz bende merak ettim çalıntı olup olmadığını... ya ama ŞEBO sesini çıkarmadığına göre izin alınmıştır diye düşünüyorum...ya da ŞEBO fazla önemsemedi... :D


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: oxygen üzerinde Eylül 04, 2009, 15:46
"eğer çalıntıysa" düpedüz terbiyesizlik olur bu


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: yeni üzerinde Eylül 09, 2009, 13:22
sözler nietzsche nin deildri bilmeden konuşmayın.

ek$i'den alıntı:

korkarak yaşıyorsan,

-sözü ve müziği tamamen şebnem ferah'a ait olan bir şarkı.

birilerinin bu sözlerin altına (şaka yollu olsa gerek) friedrich nietzsche imzasını koyup başlattığı bir e-mail zincirinin büyümesi ile birlikte bu maili okuyan insanlarda bu sözleri friedrich nietzsche'nin yazdığına dair yanlış bir kanı oluşmuştur. hatta bu konu, kimi gazete yazarlarının, köşelerinde, "sözlerimi, bana bu sabah e-maille gelen, friedrich nietzsche'nin sevgilisine yazdığı bir mektuptan alıntı yaparak noktalamak istiyorum" gibilerinden şeyler yazmasına neden olmuştur.
(bkz: kulaktan kulağa)

-http://www.antoloji.com/...6/nietzsche_8256_51626.pdf linkteki tarih 2004, diğer antoloji linklerinde bulunan tarihler 2001'den başlamaktadır bu da şebnem ferah'ın perdeler albümü çıktıktan sonraki tarihlere tekabül eder. perdeler albümü 2001 yılında çıkmıştır derlemelerin hangi ay yapıldığı ise meçhuldür, zaten ben bile bir derleme yapıp temmuz 2000 diye yazıp internete bıraksam bile bu derlemenin doğruğu ne kadar kontrol edilebilir? ayrıca şiirin orjinali 'almancası' hiçbir yerde bulunmamaktadır, gökten zembillemi inmiştir bu şiir? birisi nietzsche'den alıntıdır diye uydurmuş arkasından gelenlerde bu söylemlere inanmışlardır. söz ve müziği şebnem ferah'a ait bir şarkıdır korkarak yaşıyorsan.

birçok internet sitesinde de altında nietzsche imzasıyla bulabilirsiniz. İnanmayın


Konu Başlığı: Ynt: Sagopa Kajmer ve Kolera Şebnem Ferah'ın Şarkı Sözünü Mü Çaldı?
Gönderen: sebokolikbeyza üzerinde Eylül 09, 2009, 13:42
"eğer çalıntıysa" düpedüz terbiyesizlik olur bu

evet ama bence değildir ::)

Şebokolik Dergi Haftanın Röportajı/ Rockoza Dergi Haftanın Röportajı