Sayfa: [1] 2 3 ... 25   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: Şebnem Ferah Düet  (Okunma Sayısı 104170 defa) Bookmark and Share
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
deli kız
Klasik Üye
**

Teşekkür Sayısı 8
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 366


« : Mart 30, 2006, 21:51 »

[/i]sevgili şebomuz sizce kimlerle düet yapmalı
bence
en başta
teo yla yapmalı  
sonra
başka kimseyle yapmasın ya

sizce kimlerle yapsın
« Son Düzenleme: Temmuz 02, 2007, 17:32 Gönderen: Tfn » Kayıtlı
horkuc
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 1
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 57



« Yanıtla #1 : Mart 30, 2006, 23:30 »

ya ne teo'su yaa... Teo'nun devri bitti bence...
Kayıtlı

..: KoRKaRaK YaŞıYorSaN YaLnıZCa HaYaTı SeYreDeRsiN :...
deli kız
Klasik Üye
**

Teşekkür Sayısı 8
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 366


« Yanıtla #2 : Nisan 01, 2006, 20:05 »

tabi sence bitti

saygı duymak lazım
neye dayanarak bitti diyosun merak ediyorum da
Kayıtlı
horkuc
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 1
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 57



« Yanıtla #3 : Nisan 01, 2006, 21:24 »

Teoman'ın ilk albümleri çok güzeldi, o zamanlar çok severek dinlerdim kendisini. Fakat o senden önce senden sonra şarkısını sölediği albümünden itibaren böle tarzında bi değişme oldu. Pop mu sölüyo rock mı sölüyo bi türlü anlayamadım... şuanda da teoman hayranlarının sayısının azaldığını düşünüyorum. Bunu da neye dayanarak söylüyorum; en azından kendime bakıyorum, çevremdeki insanlara bakıyorum ve bu böyle...
Kayıtlı

..: KoRKaRaK YaŞıYorSaN YaLnıZCa HaYaTı SeYreDeRsiN :...
««sHebNem»»
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 2
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 60



« Yanıtla #4 : Nisan 01, 2006, 22:24 »

ewet haklısın horkuç bence de teoman değişti
Kayıtlı

hh ya Tekrar şebokolikle olMak ne GüzeL özledim HepİniZi Kahkaha
deli kız
Klasik Üye
**

Teşekkür Sayısı 8
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 366


« Yanıtla #5 : Nisan 01, 2006, 22:33 »

iyi değişmese olmazki
kabul ediyorum teo ilk albümlerinden beri büyük b ideğişme içerisinde hayran sayısı da azalıyo am bu onun kalitsizliğini göstermezk i
teo nuun kemikleşen bi kitlesi var yani nihayetinde bitmez yani


ve bi çoık kişi tarafından kabul edilne bi gerçek var teo nun sesi  şebonun kine çok fazla uyuyo

ve kimse en güzel hikayem için bi pop albümü diyemez bence

ve merak ediyorum Türkiye de hard rock yapan kaç rock çı var
bi kaç gruptan başka
Kayıtlı
««sHebNem»»
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 2
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 60



« Yanıtla #6 : Nisan 01, 2006, 22:41 »

haklısın ama sebnemin sesi eskiden uyuodu onun sesine bence artık teoman sarkı söylemiyo baırıyo yeni sarkısı dünya öyle yani sesini kullanmıyo direk baırıyo artık ben sebnem gibi deerli bi sesin öyle teonun simdiki haline yakısıcaını dşünmüyorum...
Kayıtlı

hh ya Tekrar şebokolikle olMak ne GüzeL özledim HepİniZi Kahkaha
deli kız
Klasik Üye
**

Teşekkür Sayısı 8
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 366


« Yanıtla #7 : Nisan 01, 2006, 22:46 »

bilmiyorum albümün tamamını dinledin mi
bi de sana bişe sölüycem böle çok berbat bi haldeymişsin gib şarkı sölermisin o zaman sesinin nasıl çıktığına dikkat et olur mu
Kayıtlı
««sHebNem»»
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 2
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 60



« Yanıtla #8 : Nisan 01, 2006, 22:49 »

iste ben öyle sarkı söylenmesinden we sesin öyle çıkmasından hoşlanmıyorum deli kız bu benim fikrim ayrıca o sekilde söylemenin de bi sanat falan olduunu düşünmüyorum sadece bağırmak bu da benim fikrim albümün bütün sarkılarını da dinlemedim ben senin fikrine saygı duyarım sen de benimkine duy lütfen kendi fikrini bana kabul ettirmeye çalışma ok?
Kayıtlı

hh ya Tekrar şebokolikle olMak ne GüzeL özledim HepİniZi Kahkaha
deli kız
Klasik Üye
**

Teşekkür Sayısı 8
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 366


« Yanıtla #9 : Nisan 01, 2006, 22:56 »

ne alkası var ya
bve bsenin fikrine saygı duyuyorum tabi ki
kendi fikrim ikabul ettirmeye çalışmıyorum yanlış anlaşılmasın lütfen ya
sadece neden bu fikr isavunduğumu açıklmaya çalışıyorum gerçekten sana saygı duyuorum yanlış anladın sen beni ya çok üzüldüm yaw nese isterse nbu konuyu kapatalım yani benimle sabha kadar konuşsan boştur teo deyince bişeler oluyo o yüzden zaman kaybetmeyelim sonsuz tartışmamlarla


nese düet kısmına gelince
teo konusunda ısrarlıyım hala
Kayıtlı
horkuc
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 1
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 57



« Yanıtla #10 : Nisan 02, 2006, 11:52 »

Bence de bu konuyu uzatmayalım arkadaşlar...
Asıl konuya gelecek olursak, bence şebo pentagram grubuyla ortak bir çalışma yapabilir. baya da güzel olur heralde...
Kayıtlı

..: KoRKaRaK YaŞıYorSaN YaLnıZCa HaYaTı SeYreDeRsiN :...
««sHebNem»»
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 2
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 60



« Yanıtla #11 : Nisan 02, 2006, 17:46 »

mor ve ötesi...deneyebilirler...
Kayıtlı

hh ya Tekrar şebokolikle olMak ne GüzeL özledim HepİniZi Kahkaha
deli kız
Klasik Üye
**

Teşekkür Sayısı 8
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 366


« Yanıtla #12 : Nisan 03, 2006, 21:59 »

pentagram güzel olur bak
Kayıtlı
horkuc
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 1
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 57



« Yanıtla #13 : Nisan 03, 2006, 23:54 »

cillop olur cillop Dil çıkaran
Kayıtlı

..: KoRKaRaK YaŞıYorSaN YaLnıZCa HaYaTı SeYreDeRsiN :...
deli kız
Klasik Üye
**

Teşekkür Sayısı 8
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 366


« Yanıtla #14 : Nisan 06, 2006, 09:51 »

cillop az olur be bence
Kayıtlı
Sayfa: [1] 2 3 ... 25   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Şebokolik Dergi Haftanın Röportajı/ Rockoza Dergi Haftanın Röportajı