Sayfa: 1 [2]   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: 2010 Konser Videoları İstanbul  (Okunma Sayısı 11809 defa) Bookmark and Share
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
mentamM
Klasik Üye
**

Teşekkür Sayısı 24
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 306


Deniize açıldımm...S.S.A.S.G.Y.


« Yanıtla #15 : Ocak 15, 2010, 16:07 »

Yağmurlar şarkısı : Herkesin izlemesini umut ediyorm Gülümseme http://www.facebook.com/video/video.php?v=252678463093&ref=nf
Kayıtlı

''Ben değiştim biliyorum hem sakal bıraktım ...''
Es!n[ŞF]
'' I get Tired ''
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı 1
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 146


'' Gidecek yerim oLsa inanKi bekLemem ..! ''


« Yanıtla #16 : Ocak 15, 2010, 19:30 »

İzledimm gerçekten harikaa Gülümseme İnsanın tüyleri diken diken oluyor Gülümseme
Kayıtlı

Gelmesen önemli değiL
Gelsen önemLi olurdu
GeLmemen benim büyük yaLnızLığımı doLdurdu ..!    " Quenn [EsN] "     
hacoban
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 21


« Yanıtla #17 : Ocak 15, 2010, 19:40 »

Yağmurlar şarkısı : Herkesin izlemesini umut ediyorm Gülümseme http://www.facebook.com/video/video.php?v=252678463093&ref=nf

güzel video ama sana çok kızgınım tamam sabahtan beri konser alanındaydım ama sırada bekleyip bizim gibi kasmadın yani koşede keyfine baktın sonra bi baktım en öndesin neyse geçti gitti artık Gülümseme
Kayıtlı
mentamM
Klasik Üye
**

Teşekkür Sayısı 24
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 306


Deniize açıldımm...S.S.A.S.G.Y.


« Yanıtla #18 : Ocak 15, 2010, 20:26 »

Yağmurlar şarkısı : Herkesin izlemesini umut ediyorm Gülümseme http://www.facebook.com/video/video.php?v=252678463093&ref=nf

güzel video ama sana çok kızgınım tamam sabahtan beri konser alanındaydım ama sırada bekleyip bizim gibi kasmadın yani koşede keyfine baktın sonra bi baktım en öndesin neyse geçti gitti artık Gülümseme

Erken saatte orada olduğumuzu herkes zaten biliyor,biz gittiğimizde 35 kişi filan vardı bunuda biliyoruz,en önde olmam bundan dolayı gayet doğal.

Gelelim şimdi sırada rahat takılma konusuna..
geldik sıramıza geçtik orada bi süre takıldık vs.. sonra kalabalıklaşmaya başladı herkes bizi tanıdı fialan.sonra karnımız açıktı ve bikaç arkadaşla beraber (gruptan)
yemeğe gittik,geldiğimizde herkes ayağı kalkmış,öne doğru ilerlemiş sıra akodiyon gibi büzüşmüştü,saat daha   16:00 dı.zaten sabahtan beri yollarda sıralardayız..saat 19:00 a kadarda o sırada ayakta tıkış tıkış bekliyeceğiz,sonra içeri girince 2 saatte en önde ezilerek ayakta bekliyecez bunları herkes biliyor,ee madem öyle neden ayagı kalkmış bu millet ? neden öne dogru çullanmışlar tıkış tıkış oolmş? kimse bilmiyor? biri güvenlikler kaldırdı dedi. gittim güvenliğin yanına böyle böylee..dedim
ayaktamı beklicez ne alaka derken,adam böyle bişe yok dedi,''tek başıma tüm sırayı doştım,arkadaşlar saat daha 4 kapı 7 de acılacak konser 9 da baslıcak herkes biraz geri açılsında sırada otrark bekleyelim..'' dedim tek tek dolaştım 10 kişi tamma dediyse 3 4 kişi ne alaka diye sivrildi tartıstım durdum batım kimse sallamıyor.. bana söylenen söz ne biliyomsnz,siz önde oturcaksnz diye biz gerimi açılacaz? Gülümseme...

lafı uzattıgımın farkındayım ama uzatmam gerekiyordu,olayın tamamını bilmenizi istedim.anlamanız için.. Elbette o sırada 7 ye kadar tıkış tıkış ayakta beklemeyecektim..bekleyenler şikayetçi olmadığı için herkes ayakta beklemeye mecbur kaldı..
Kayıtlı

''Ben değiştim biliyorum hem sakal bıraktım ...''
hacoban
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 21


« Yanıtla #19 : Ocak 16, 2010, 21:52 »

bak dostum sitem olsun diye değil ama ben aç kaldım karnım sırtıma yapıştı bu benim ilk konserimdi ve en onde olmalıydım okadar insan ayakta bekleyince mecbur bende bekledim çunku benim senin kadar buyuk bir grubum yoktu kimse bana yer tutmazdı ŞİMDİ ben bukadar eziyet çektim ondeydim ama oldüm o gün yorgunluktan

sadistçe gelebilir ama seninde eziyet çekmeni istiyordum
HAHAHAHAHAHAHA  Sırıtan
 şimdi usulunude bilmiyorumki ayrılsam bi daha oraya giremesem sıranın en sonunda olmak var

(takılıyorum yani merak etme)

ben asıl ona değil kulise giremedim sonra bi baktım fotolara sen girmişin iyice gözüme battın soyliyim... Gülümseme
Kayıtlı
Lauter Laute
Şebokolik
Daimi Üye
*****

Teşekkür Sayısı 14
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 821



« Yanıtla #20 : Ocak 16, 2010, 22:05 »

ne bu en önde olma merakı ya? Masum  (kedi uzanamadığı ciğere.. Sırıtan Sırıtan )
Kayıtlı

"Hiç kimse barışa tam olarak bir şans vermedi. Gandhi denedi, Martin Luther King denedi ama ikisi de vuruldu."

John Lennon


  Şebnem Ferah.. ♥     
hacoban
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 21


« Yanıtla #21 : Ocak 17, 2010, 16:37 »

kendi kendine sormuş sonrada cevaplamışsın bize gerenk kalmamış Kahkaha
Kayıtlı
mentamM
Klasik Üye
**

Teşekkür Sayısı 24
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 306


Deniize açıldımm...S.S.A.S.G.Y.


« Yanıtla #22 : Ocak 18, 2010, 00:54 »


ben asıl ona değil kulise giremedim sonra bi baktım fotolara sen girmişin iyice gözüme battın soyliyim... Gülümseme

Kendinde söylüyosn bu senin ilk konserinmiş,daha ilk konserde böyle düşünmen cok yanlış..30 konsere gidip giremeyenlerde var Göz kırpan herşey zamanla olur..
Kayıtlı

''Ben değiştim biliyorum hem sakal bıraktım ...''
hacoban
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 21


« Yanıtla #23 : Ocak 21, 2010, 15:18 »

ya o değilki mesele ilk olsun 40 olsun 100 olusun onemli olan okadar istemek beklemek
biz kulis tarafına gittiğimizde güvenlik geri çevirdi moralim bozuldu tabi ...
Kayıtlı
MeLL
İstiklal Caddesi Kadar...
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı 4
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 115


Teşekkürler; büyüyorum seninle..!


« Yanıtla #24 : Ocak 21, 2010, 17:21 »

Kulise girmek kolay mı yahu ? Arkadaşlar o olayı kaç gün öncesinden planlayıp kimlerle irtibata geçmişlerdir kim bilir..
Kayıtlı

Uzaklar seninse tüm yollar benimdir.
Gördüğüm yüzünse sevmek bana emirdir !!
hacoban
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 21


« Yanıtla #25 : Ocak 23, 2010, 20:21 »

zannetmiyorum her konserden sonra bir kaç kişiyi içeri alıyormuş şebnem
oyle duymuştum
Kayıtlı
Snow Flake
Klasik Üye
**

Teşekkür Sayısı 13
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 575


Her gün güneş doğar yeter ki açık olsun perdeler!


« Yanıtla #26 : Ocak 27, 2010, 16:30 »

Ahmet Sadık Uluğ'un paylaştığı videolardan;

İstiklal Caddesi Kadar

http://www.facebook.com/video/?id=502805789#/video/video.php?v=404508030789

Benim Adım Orman

http://www.facebook.com/video/?id=502805789#/video/video.php?v=404400260789

Ben Şarkımı Söylerken

http://www.facebook.com/video/?id=502805789#/video/video.php?v=404625480789

İnsanlık - Davul show ve sonrası

http://www.facebook.com/video/?id=502805789#/video/video.php?v=402642655789

Kayıtlı

S (ebnem) now F (erah)lake

Bütün aşklar çok büyük olacaktı,
Ama en büyük bizimkisi diyecektik!
hapuseneb
---->Öğretmen<----
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı 7
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 264



« Yanıtla #27 : Ocak 27, 2010, 21:26 »

güzel videolar
Kayıtlı

Şimdi uzak bir gülücük gibi olsanda
En uzaklar bile kalbimdir
Bir sen varsın dünyamda
Ne başkası ne de başka nefes
Eğer birgün ölecek olursam
Mirasım sana olan sevgimdir...
sebomania_tuqce
şebo'(m) <3
Sebocu
****

Teşekkür Sayısı 35
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 2,404



« Yanıtla #28 : Mayıs 27, 2010, 17:35 »

açılmıoo  Ağlayan  Ağlayan  Ağlayan
Kayıtlı

Hepsini dileyip gerisine...
direniyorum...
Sayfa: 1 [2]   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Şebokolik Dergi Haftanın Röportajı/ Rockoza Dergi Haftanın Röportajı