Sayfa: 1 [2] 3   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: Teröre Sende Hayır De...  (Okunma Sayısı 13181 defa) Bookmark and Share
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
seboburock
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı 3
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 207


İstenmeyen olaylar istiyoruz 06>>34


« Yanıtla #15 : Ocak 08, 2008, 01:29 »

Yaa arkadaşlar ben bizim türk milletinin hepimiz ermeniyiz diye pankart açması tahammül edemiyorum.Adam nası ölürse ölsün bu şekilde bi şey yapılamaz.Eğer ermeniyseniz gidin türkiyrden ya alın o adamıda gidin bu kutsal topraklarımızdan.Ardına üzülecek o kadar kişi ölüyo ki türkiyede mesala sehitlerimiz sizler burda internette oyun oynarken onlar vatan için savaşıyo gitsinler bunlar için pankart açsınlar.Haksızlık olmuyomu bu vatan için ölenlere.ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
Kayıtlı

Hiç kimseye güvenme beyaz gülün bile siyah gölgesi vardır...
ekoşş
Sebocu
****

Teşekkür Sayısı 29
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 2,015


hayır yine siyahsınn..


« Yanıtla #16 : Ocak 08, 2008, 11:37 »

of burak
sen biliyormusun onca insan vatani için sehitlerimiz için yürüdügünü daha nasil tepki gösteielim sehit aileleri haydi orduya katıl yada ey halk  savasta şehit ol mu diyelim
ben sokakta ölen bi hayvana yada ermeni bir insanin ölümüne  yada milyonlarca ölen sehitlerimiz in anısına
ermeni yada türk diye ayırmam yürürüm sadece ağlarim belkide yada üzülürüm  avazim çıktığı kadar haykırırım belkide
ama bir insan evladı die bir canli diye  ben öyle düsünmem o ermeni dedigin kisinin al kitaplarini yada oku gazetesini her zaman da Türk lügü savunmustur. neden o insan ölsün yaa  sehitlerimiz
anlamalisin ki elimizden bir şey gelmez ancak kollarimiz kelepçeli otururuz . Nezarrethanede  Çünkü biz susmayiz Susturuluruz.
bu bu kadar açık işte dilinde varsa canim çık meydana örgüt topla haykır ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ yaparsan böyle birsey inan katılırım sana ama ya bunun sonrasi  ...
Bastakiler sehitlerimizin   yada insan caninin ne kadar kıymetli oldugunu biliyormu diye
lütfen  burakcım al oku o insan neen öldürüldü neydi ve  hangi düsünceyi savundu yada  konustuda öldürüldü yaa kim öldürdü neden niçinleri arastır.. 
bizim insanimiz kendi adina konusmaliydi ve ben kendi adima konusuyorum
madem öyle ben TÜRK'üm ben Ermeniyim ben Hristiyanim Ben herseyim diye ben buyum iste neyse uzattikça sinirleniyorum galiba 
TERÖRE HAYIRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!
 Göz kırpan
« Son Düzenleme: Ocak 08, 2008, 11:43 Gönderen: ekoşş » Kayıtlı

Gitme öksüz kalırım gitme sensiz kalırım!!!<br />                                      YOKSUN artık YOK ...
seboburock
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı 3
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 207


İstenmeyen olaylar istiyoruz 06>>34


« Yanıtla #17 : Ocak 08, 2008, 15:53 »

Valla kafanıza göre takılın allah işinizi gücünüzü rast getirsin Kararsız
Kayıtlı

Hiç kimseye güvenme beyaz gülün bile siyah gölgesi vardır...
wildeyes
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 175
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 6,793



« Yanıtla #18 : Mart 10, 2008, 14:49 »

bendende törere hayırrr!!!!!!!!!
« Son Düzenleme: Mart 10, 2008, 14:51 Gönderen: wildeyes » Kayıtlı

'Please bring me my wine'

Bir ağaç bulunur ama
Gökyüzünü başımın üstünde görmek
Bana yasak...
ekoşş
Sebocu
****

Teşekkür Sayısı 29
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 2,015


hayır yine siyahsınn..


« Yanıtla #19 : Mart 10, 2008, 14:57 »

bir kez eğil iki kez dehil milyonlarca,
TERÖRE HAYIR!!!
Kayıtlı

Gitme öksüz kalırım gitme sensiz kalırım!!!<br />                                      YOKSUN artık YOK ...
wildeyes
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 175
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 6,793



« Yanıtla #20 : Mart 10, 2008, 15:01 »

bir kez eğil iki kez dehil milyonlarca,
TERÖRE HAYIR!!!

haklısınn milyonlarca kez TERÖRE HAYIRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kayıtlı

'Please bring me my wine'

Bir ağaç bulunur ama
Gökyüzünü başımın üstünde görmek
Bana yasak...
gece yolcusu
Sebocu
****

Teşekkür Sayısı 26
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1,037


Yaşlarla dolmuş bir gadehti gözlerin


Site
« Yanıtla #21 : Mart 14, 2008, 16:02 »

-Arkadaşım Teröre Karşı Bir Eylem Yapılmıyor Diyorsun...Yanlışın Var...
-Geçen Aylarda Neredeyse Bütün Türkiye'de Eylem Yaptı Vatandaşlarımız...
-Teröre Hayır Mitingleri Felan Yapıldı...
-Seninde Dediğin Gibi Teröre Hayır Herkez Der...dtp'liler Bile Der...
-İcraat Lazım İcraat..Netekim Yavaş Yavaş Yapılıyor İcraat...
-Sonuç Olarak Dağdakileri Asker Temizlerken...
-Yurtiçindede Biz Tepki Göstermeliyiz...
-Bir Haftada Yüzden Fazla Araç Yakıldı Yazık Değilmi...
-Hadi Onlar Kalleş Yakıp Kaçıyorlar...(hepsi kalleşte)...
-Güpegündüz Otobüs Yakanlara Ne Demeli...
-Yol Kesenlere,İşyerlerine Zarar Verenlere...
-İstanbul'un Göbeğinde...
-Adam Dükkanına TÜRK Bayrağı Astı Diye Dükkanı Taşlanıyor...
-Kimse Gık Diyemiyor...
-Toplumsal Olarak Anında Tepki Verilse Sizce Teşebbüs Edebilirlermi Bir Daha...
-Hepinize Saygılar

(kesinlikle haklısın)
Kayıtlı

benim içinde sadece sen varsın ((((M))))
asikız..23
Sebocu
****

Teşekkür Sayısı 27
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 2,154


geçer gider sandım geçmedi gitti.....


« Yanıtla #22 : Nisan 01, 2008, 22:33 »

teröre hayır !!!!!!!!
Kayıtlı

__________-_- 5380K0£!K-_-__________

.... sen gül güneş doğsun yeniden ..
devilcrazy
burak
Daimi Üye
***

Teşekkür Sayısı 53
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 644


Sen tutmasan elimden, Güneş olurdu tacım!!!


Site
« Yanıtla #23 : Nisan 10, 2008, 08:02 »

Arkadaşlar acaba kaçınız herhangi bir kuruluşa yardım etti?
Ben hala böyle lafla biyere varılamıyacağını savunmaktayım!
Kayıtlı

vesimdii
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 62
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 4,139

İsiSs..


« Yanıtla #24 : Nisan 10, 2008, 18:58 »

Arkadaşlar acaba kaçınız herhangi bir kuruluşa yardım etti?
Ben hala böyle lafla biyere varılamıyacağını savunmaktayım!
kesinLikLe desen ne oLcak faaLiyet yokken  Ney
Kayıtlı
devilcrazy
burak
Daimi Üye
***

Teşekkür Sayısı 53
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 644


Sen tutmasan elimden, Güneş olurdu tacım!!!


Site
« Yanıtla #25 : Nisan 11, 2008, 20:05 »

Sonuçta herkez hayır diyor.. Tamam birlik olmak önemli gerekli vs. ama daha önemli olanı lafta kalmaması!
Kayıtlı

Seßokolik
deneme12
Banlanmis Üye
Daimi Üye
***

Teşekkür Sayısı 26
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 688


ŞєγтaηLaяı d€Fєттiм dü$Lєя ÜLкємdєη....!


« Yanıtla #26 : Nisan 12, 2008, 16:47 »

-Teröre Hayır...
-Artı Televizyonda Haberlerde İzliyoruz...
-Üç Beş Çapulcu İçinde 20 - 30 Kişi Bulunan Otobüsü Yakıyor...
-Millet Kaçıyor Can Havliyle...
-Bir Tanesi Sadece Bir Tanesi Çıkıpta HÖÖÖYT  Demiyor...
-Yalanım Varsa Adam Değilim...
-Öyle Bir Olay Anında Orada Olacağım Ve Ses Çıkarmayacağım Ha...
-Şerefsizim Kafasından Tutar,O Yaktıkları Otobüsün İçine Atarım...
-İnsan Haklarıymış...Biz Hayvanmıyız Lan...
aynen zebanı dostum katılıyorum sana
Kayıtlı

"ßir kalp kırldıqında denzler kurur toprak köser denqe kAlmaz  Her kalp Kırıldqında bi yerlerde yolculk baslar mavilikten siyahlıqa... "
rockreis
beni bilen bilir, tanıyan anlar, anlayan susar, anlamayan uzar ;)
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 79
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 4,611


küçük zeytin'im öldü :'(


« Yanıtla #27 : Nisan 12, 2008, 16:54 »

bir kez eğil iki kez dehil milyonlarca,
TERÖRE HAYIR!!!
  Kızgın Kızgın Kızgın Kızgın

 geçen yine çatışma çıkmış ve 11 teröristi öldürmüşler.çok sevindim. Sırıtan Sırıtan Sırıtan Sırıtan
Kayıtlı

Bilmezler yalnız yaşamayanlar nasıl korku verir sessizlik insana
insan nasıl konuşur kendisiyle,
nasıl koşar aynalara
bir cana hasret bilmezler.

hayat kapımı kapatırken, arada sadece azrailin girebileceği kadar bir boşluk bırakıyorum. kimseyi görmek, duymak istemiyorum artık. kimseyle konuşmak istemiyorum. sadece azrailin ''BEN GELDİM'' demesini bekliyorum.
kurtella
Daimi Üye
***

Teşekkür Sayısı 38
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 866


5 ay kaldı....


« Yanıtla #28 : Mayıs 20, 2008, 01:02 »

eminim ki şehitlerimizin kanı yerde kalmayacak teröre hayır ... diyeceğim ama lafla olmuyor diyeceksiniz keşke elimizden birşey gelsede yapsak ancak teröre lanet yağdırıp ordaki asker kardeşlerimize dua etmek geliyor keşke daha fazlası gelse dualarımız onlarla ALLAH yardımcıları olsun  Üzgün
« Son Düzenleme: Şubat 19, 2010, 22:44 Gönderen: Paranoid » Kayıtlı

KuRT£LL@ & Çç@YL@K
mavilik_88meltem
lavinia
Daimi Üye
***

Teşekkür Sayısı 19
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 968


melek değilim ama atama bekliyorum


« Yanıtla #29 : Ağustos 11, 2008, 21:18 »

hergün tv de görüyorum benim yaşımda birsürü asker şehit oluyo (ama hiçbirisi ölmüyo bence) ve hala bu durumla başa çıklabilmiş değğiliz aslında ölen kişiler adına seviniyorum nede olsa cenneti garanti altına aldılar ve ebedi ölümsüzlüğe kavuştular ama geride kalan aileleri içimi acıtıyo onların döktüğü gözyaşlarına dayanamıyorum ve bizim askerlerimizin canlarını yakan kişilerin adi birer pislik oldukları aklıma gelince hepten kafayı yiycek gibi oluyorum yalvarırım yine ATATÜRK gibi bir lider gelsin ve kurtulalım bu teör denilen illetten Ağlayan
Kayıtlı

"coca colayım hayatın tadıyım, roccoyum çok şekerim, albeniyim bahanem çok, çikolatalı gofretim arkadaşlar beni sevmeyen varmı ?"
Sayfa: 1 [2] 3   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Şebokolik Dergi Haftanın Röportajı/ Rockoza Dergi Haftanın Röportajı