Sayfa: [1] 2 3 ... 5   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: 06-Ben Bir Mülteciyim  (Okunma Sayısı 39847 defa) Bookmark and Share
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
deli kız
Klasik Üye
**

Teşekkür Sayısı 8
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 366


« : Mart 23, 2006, 22:37 »

Ben Bir Mülteciyim

ben bir mülteciyim
kendi yüreğimden başka
sığınacak yerim yok yurdum yok

ben bir mülteciyim
yüreğime sığındım
burda savaş çıksa bile ölen yok

tüm hayallerin sonsuzluğa
ve sona erebildiği yerdeyim
tüm niyetlerin bedenleri varmışcasına
görülebildiği bir yerdeyim

ben bir mülteciyim
yüreğimde yaşıyorum
esir değil kul hiç değil
kendimde yaşıyorum

ben bir mülteciyim
burda aslında sınır yok
kazanmak kaybetmek yok
bu güçten daha büyük güç yok

artık eminim her şey içimde filizlenip
istersem büyüyor bakmazsam çürüyor
aşil topuğum aşktı,
başka yüreklerde mutlu olmadım, yaşayamadım

oysa içimde ne ok var ne de atan
ne yön ne arka ön
ister yaşa ister sön

ben bir mülteciyim
yüreğimde yaşıyorum
esir değil kul hiç değil
kendimde yaşıyorum

ben bir mülteciyim
burda aslında sınır yok
kazanmak kaybetmek yok
bu güçten daha büyük güç yok

ben bir mülteciyim
kendi yüreğimden başka
sığınacak yerim yok yurdum yok

tüm kitapların arasında kurutulup saklanan
anılarla dolu bir yerdeyim
tüm sözcüklerin cümlelerden kurtulmuş gibi
incitmeden özgür kalabildiği yerdeyim
« Son Düzenleme: Haziran 19, 2011, 15:51 Gönderen: MayınTarlası » Kayıtlı
deli kız
Klasik Üye
**

Teşekkür Sayısı 8
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 366


« Yanıtla #1 : Mart 30, 2006, 23:00 »

bu şarkıyı dinlediğim zaman  yerçekim kavramıy ok oluyo sanki ya kendim ihavada gib ihissediyorum ya çok garip bi duygu
insanın alıp götüren bi şarkı
Kayıtlı
stigmata
Daimi Üye
***

Teşekkür Sayısı 3
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 722



« Yanıtla #2 : Haziran 13, 2006, 15:23 »

ben bir mülteciyim
yüreğime sığındım
burda savaş çıksa bile ölen yok
Kayıtlı
cemre_sebo
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 2
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 61



« Yanıtla #3 : Haziran 17, 2006, 14:03 »

Alıntı sahibi: "stigmata"
ben bir mülteciyim
yüreğime sığındım
burda savaş çıksa bile ölen yok


başka kim böyle güzel bi sözü yazabilir sizce?
Kayıtlı
damla_sebo
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı 1
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 112



« Yanıtla #4 : Haziran 27, 2006, 13:24 »

Şarkının girişinde Şebnem'in çığlıklarıyla kendine geliyor insan..Ve ne kadar kaliteli olduğunu hemen anlıyoruz zaten..Bir yorum bu kadar güzel olabilirdi! :wink: [/i]
Kayıtlı
ses
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı 2
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 140



« Yanıtla #5 : Haziran 27, 2006, 19:10 »

Artık klip istediğim şarkıların başında geliyor Kahkaha
Gerçekten mükemmel çığlıklar, mükemmel söz ve müzikler albümün en iyilerinden :wink:
Kayıtlı

bugün kendimi tonlarca yük taşıyan
gemilerin denizi gibi hissediyorum
kaldırma kuvvetim var ama şehrin atıkları
içime akıyor...
stigmata
Daimi Üye
***

Teşekkür Sayısı 3
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 722



« Yanıtla #6 : Haziran 27, 2006, 21:57 »

Alıntı sahibi: "cemre_sebo"
Alıntı sahibi: "stigmata"
ben bir mülteciyim
yüreğime sığındım
burda savaş çıksa bile ölen yok


başka kim böyle güzel bi sözü yazabilir sizce?

ewt yaa başka kim böle güsel söz yazabilir ky...
Kayıtlı
~TRiBaLiZe~
Daimi Üye
***

Teşekkür Sayısı 1
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 648



« Yanıtla #7 : Haziran 28, 2006, 09:19 »

benje yazamazlar jünkü duyqu derinlik çığlıklar hayat hepsi son dereje güsell otutturulmş şarkıya
hatta müzikte ki iniş çıkışlar bile süper bazen şebo bunnarı nasıl düşünmş nasıl tammlamış die sormktan kendimi alamıorum((=...
Kayıtlı

.......Buck Fush........
stigmata
Daimi Üye
***

Teşekkür Sayısı 3
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 722



« Yanıtla #8 : Temmuz 07, 2006, 18:54 »

şeboda çoq acayip bi şeyler war çok iyi şarkı yapıyo yada söz yazıyo çok iyi bi müzisyen seside çoq iyi hatta mükemmel şeboyuda bu yüzden sewiyorum zaten...
Kayıtlı
sselin
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 125


« Yanıtla #9 : Temmuz 08, 2006, 00:07 »

Alıntı sahibi: "stigmata"
Alıntı sahibi: "cemre_sebo"
Alıntı sahibi: "stigmata"
ben bir mülteciyim
yüreğime sığındım
burda savaş çıksa bile ölen yok


başka kim böyle güzel bi sözü yazabilir sizce?

ewt yaa başka kim böle güsel söz yazabilir ky...
bişi dicem şarkı sözleri şeboya mı aittt :shock: woooowww :shock: hiç dikkat etmemiştimm...yuh bana...
Kayıtlı

img]http://img20.imageshack.us/img20/4799/seytan1lp0sc.gif[/img]
stigmata
Daimi Üye
***

Teşekkür Sayısı 3
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 722



« Yanıtla #10 : Ağustos 06, 2006, 22:21 »

albümün tüm söz we müzikleri aşkıma ait...
Kayıtlı
ŞeBNeM'iM
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı 7
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 183


ŞeBo ; SeViYoRuM SeNi...


Site
« Yanıtla #11 : Aralık 19, 2006, 23:18 »


  albümün hiç süphesiz en etkileyici parçası.. sarkının basındaki o çığlıklar içimi titretiyor.. sözleri müthiş seboya dair çok sey anlatıyor bu parça... sözlerini o kadar çok seviyorum ki, her dinlediğimde farklı birseyler ögreniyorum gibi geliyor bana..
  BeN bir mülteciyim kendi yüreğimden başka
  SıĞıNaCaK yerim yok yurdum yok..
Kayıtlı

AşK BöYLeYSe SeVMeYiN, SeVMeYiN BeNi..
nefessiz_kaldım
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 63



« Yanıtla #12 : Ocak 08, 2007, 19:41 »

Aşil topuğum aşktı,başka yüreklerde mutlu olmadım yaşayamadım.
Harika sözler,Şebnem kendine yakışanı yapmış yine..Albümde ki favori şarkım.İyi ki Şebnem ferah var.
Kayıtlı

Aşil topuğum aşktı
Başka yüreklerde mutlu olmadım yaşayamadım
"yorgun"
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı 6
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 168


SeBoCu


« Yanıtla #13 : Ocak 09, 2007, 19:15 »

bütün albümler arasında en sevdiğim şarkısı bu harika sözleri ve mütiş yorumu var  Kahkaha
Kayıtlı

herşey insanlar için
görmek öğrenmek için
bazen zorda olsa....
Kebnekaiseli_AKKA
Ziyaretçi
« Yanıtla #14 : Ocak 10, 2007, 12:05 »

çok sevdiğim bir parçadır ..
Kayıtlı
Sayfa: [1] 2 3 ... 5   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Şebokolik Dergi Haftanın Röportajı/ Rockoza Dergi Haftanın Röportajı