Sayfa: [1] 2 3   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: 3. klip HOŞÇA KAL  (Okunma Sayısı 25085 defa) Bookmark and Share
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
//Morris/
Ziyaretçi
« : Kasım 13, 2006, 18:44 »

Sonunda beklenen klip geldi.Klip hakkında yorumlarınızı alalım
« Son Düzenleme: Haziran 21, 2007, 20:37 Gönderen: Tfn » Kayıtlı
Nosebleed
Ziyaretçi
« Yanıtla #1 : Kasım 13, 2006, 20:04 »

nası klip geldi :shock:  ben nie görmedimm... :evil:  :shock:
Kayıtlı
//Morris/
Ziyaretçi
« Yanıtla #2 : Kasım 30, 2006, 10:27 »

geldi işte izledim kaçak olarak Kahkaha
Kayıtlı
bloodflowers
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 48



« Yanıtla #3 : Aralık 05, 2006, 04:36 »

dalga geçme ya :S hakkaten geldimi? e ben nette mutlaka görürdüm :S hallala
Kayıtlı

--NEVER WAS AND NEVER WILL BE!--
Nosebleed
Ziyaretçi
« Yanıtla #4 : Aralık 05, 2006, 18:08 »

evet netten yayınlanmış ancak izinsiz bi şekilde ondan hemen yayından kaldırmışlar. tufan görenlerden az da olsa .bende kaçırdım.
Kayıtlı
//Morris/
Ziyaretçi
« Yanıtla #5 : Aralık 05, 2006, 21:06 »

ne yalan söylücem ya Kahkaha  gözlerimle gördüm :shock:  Kahkaha
Kayıtlı
Nosebleed
Ziyaretçi
« Yanıtla #6 : Aralık 05, 2006, 21:09 »

gördün tamam bilios bişe mi dedik?
Kayıtlı
//Morris/
Ziyaretçi
« Yanıtla #7 : Aralık 05, 2006, 21:14 »

sana bişey demedim zaten aslı bloodflowers e cvp verdim
Kayıtlı
Nosebleed
Ziyaretçi
« Yanıtla #8 : Aralık 05, 2006, 21:18 »

hmm tamam Kahkaha
Kayıtlı
bloodflowers
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 48



« Yanıtla #9 : Aralık 05, 2006, 22:03 »

Alıntı sahibi: "//Morris/"
sana bişey demedim zaten aslı bloodflowers e cvp verdim


ne kızıon yaf genelde nette oluorm ve bıselr ındırıorm ozellıkle de muzık adına.. bı yerde karsıma cıkardı demekkı cıkmamıss  :?
Kayıtlı

--NEVER WAS AND NEVER WILL BE!--
Nosebleed
Ziyaretçi
« Yanıtla #10 : Aralık 16, 2006, 05:12 »

http://www.youtube.com/watch?v=n5TfRa969ms&mode=related&search=   ben linki şimdi buldum  ancak yine geçen ki gibi olupta youtubeden silerlerse izleyemezsiniz
Kayıtlı
//Morris/
Ziyaretçi
« Yanıtla #11 : Aralık 16, 2006, 08:15 »

sağol aslı : )
Kayıtlı
Nosebleed
Ziyaretçi
« Yanıtla #12 : Aralık 16, 2006, 22:08 »

bişe diillde dediğim oldu kadırılmış klip youtubeden
Kayıtlı
orhanSA
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1


« Yanıtla #13 : Aralık 18, 2006, 23:16 »

klıp superde.artık tvdede gorelım ya bı hawamız olsun sebocu olarak
Kayıtlı
şeboistim şeboist
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı 1
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 129



« Yanıtla #14 : Aralık 18, 2006, 23:39 »

bende goremedım ama resımlerı var elimde klıpten yane bu arada neden ben sitedekı smilleri goremıorum ya :S
Kayıtlı
Sayfa: [1] 2 3   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Şebokolik Dergi Haftanın Röportajı/ Rockoza Dergi Haftanın Röportajı