Sayfa: [1] 2   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: Felsefe İçerikli Kitaplar Okuyanlar Var mı ??  (Okunma Sayısı 21152 defa) Bookmark and Share
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
RoseWilD
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 209
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 7,386



« : Ocak 25, 2008, 22:12 »

Felsefenin doğasına dair veya özünde bir şeyler sorgulayan bilindik ya da bilinmedik kitaplar okuyan var mı arkadaşlar?  [tavsiye edebilirsiniz]

Mesela hocam bu kitabı okuyun dediğinde felsefeyle ne alaka demiştim aslında felsefeiçerikli derken bir şeyi sorgulayan kitaplar demek istemiş; ''Fareler ve İnsanlar'' Gülümseme

sonra;

-''MARTI''
-''SEFİLLER''
-''SUÇ VE CEZA''  (bunlar ayrıca hem edebi değeri yüksek hem de bişeyleri cidden sorgulayan okunması gereken kitaplar..)
vs. vs.Benim buraya yazamayacağım kadar bir toon kitap..  Gülümseme
« Son Düzenleme: Şubat 20, 2008, 22:22 Gönderen: RoseWilD » Kayıtlı
Amélie
..siyah eLbiseli kız || HYY..
Klasik Üye
**

Teşekkür Sayısı 86
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 473



« Yanıtla #1 : Ocak 25, 2008, 22:22 »

Epiktetos-Düşünceler ve Sohbetler
Franz Kafka-Aforizmalar Gülümseme
Kayıtlı

RoseWilD
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 209
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 7,386



« Yanıtla #2 : Ocak 25, 2008, 22:39 »

uvv Franz Kafka
- Değişim,
-Dava fln  filme mi ne uyarlanmışmış önceden.  Ney
Kayıtlı
MaD_GirL
!!..ŞEBOKOLİK..!!
Daimi Üye
***

Teşekkür Sayısı 14
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 873


..bu renksiz dünyayı sevmiştik birlikte..


« Yanıtla #3 : Ocak 26, 2008, 00:04 »

fareler ve insanlar mükemmel bi kitaptı sefiller ve suç ve ceza da çok güzeldi henüz okumadım elimdeki kitap bitince başlıcam ama sanırım olasılıksız da felsefi içerikli bi kitap..
Kayıtlı

zebani
Ziyaretçi
« Yanıtla #4 : Ocak 26, 2008, 00:17 »

-Var Tabii...Olmazmı...
-İyinin Ve Kötünün Ötesinde  -  Friedrich Nietzsche ...
Kayıtlı
siL baştan
Sebocu
****

Teşekkür Sayısı 47
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 2,366


eski bir eski var aklımda..


« Yanıtla #5 : Ocak 26, 2008, 08:56 »

arkadaşlar yazarı aklımda deil ama felsefeye ait herşeyi bulmak istiorsanız kesinlikle

   SOFİNİN DÜNYA  sını okuyun derim
Kayıtlı

uzaklara dalıp gitme..
gözlerinde dolmasın
kimse böyle yalnız kalmasın...
siL baştan
Sebocu
****

Teşekkür Sayısı 47
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 2,366


eski bir eski var aklımda..


« Yanıtla #6 : Ocak 26, 2008, 11:13 »

___simyacı___
Kayıtlı

uzaklara dalıp gitme..
gözlerinde dolmasın
kimse böyle yalnız kalmasın...
RoseWilD
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 209
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 7,386



« Yanıtla #7 : Ocak 26, 2008, 16:27 »

arkadaşlar yazarı aklımda deil ama felsefeye ait herşeyi bulmak istiorsanız kesinlikle

   SOFİNİN DÜNYA  sını okuyun derim
Yazarı : JOSTEİN GAARDER
Sofi'nin Dünyası ,kesinlikle  süper bir kitap her ne kadar okumak herkesin harcı olmasa da Gülümseme yani çok güzel fakat ağır..Okuduğumda çok sürükleyici gelmişti bana bırakmak zor oluyor Kahkaha
Ama felsefe içerikli derken bu kitap felsefe tarihi üzerine..felsefenin  tarihini öyküleştirerek anlatmış.
« Son Düzenleme: Kasım 13, 2010, 15:09 Gönderen: seda-92 » Kayıtlı
Lahana
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 33
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 3,411


†เ๓є †๏ г๏ςк..


« Yanıtla #8 : Ocak 26, 2008, 17:38 »

tavsıyler ıcın teşekkür.. fareler ve ınsanlar cıdden cok hoş.. sımyacı ..suc ve ceza..
sofının dunyasını  merak ettim..  Ney
« Son Düzenleme: Kasım 13, 2010, 15:10 Gönderen: seda-92 » Kayıtlı

...




кαяα ℓαнαηα..!!
RoseWilD
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 209
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 7,386



« Yanıtla #9 : Ocak 27, 2008, 14:39 »

Bir tavsiye daha arkadaşlar bu iki ünlü yazarı hep söylerim;

-Tolstoy
ve
-Dostoyevski
[Mümkünse tüm ürünleri okunmalı Gülümseme ]
« Son Düzenleme: Ocak 27, 2008, 14:41 Gönderen: RoseWilD » Kayıtlı
siL baştan
Sebocu
****

Teşekkür Sayısı 47
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 2,366


eski bir eski var aklımda..


« Yanıtla #10 : Ocak 28, 2008, 15:17 »

ferarisini satan bilge
Kayıtlı

uzaklara dalıp gitme..
gözlerinde dolmasın
kimse böyle yalnız kalmasın...
!SEBrOck!
Ziyaretçi
« Yanıtla #11 : Şubat 19, 2008, 13:44 »

Sofi'nin Dünyası'nı okuyorum şu sıralar.Gerçekten çok güzel bi kitap ben de tavsiye ederim.Felsefeye az da olsa merakı olanlar kitabı okumaya başladıktan sonra daha çok ilgilenicektir kendimden biliyorum  Sırıtan 
Kayıtlı
melodit
Narrator
Sebocu
****

Teşekkür Sayısı 18
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1,028


OD


Site
« Yanıtla #12 : Ocak 08, 2010, 00:11 »

bayılarak okurum Gülümseme

irvin yalom'un kitapları çok güzeldir, tavsiye ederim... (Nietzsche Ağladığında, Bugünü Yaşama Arzusu...)

Nietzsche'nin 'Böyle Buyurdu Zerdüşt'...

ve çok nadir bulunan bir kitap... 'Kızkardeşim, Karım'  (yazarı: H.F.PETERS )

okumalısınız Göz kırpan



Kayıtlı

Müzmin Müzisyen Karizmatik
hapuseneb
---->Öğretmen<----
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı 7
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 264



« Yanıtla #13 : Ocak 23, 2010, 18:21 »

Genelde felsefe içerikli kitap yerine makaleler okumayı sevsem de başta suç ve ceza olmak üzere Dostoyevski bazı şeyleri sorgulayan, farklı yaklaşımlar sunan biri olması nedeni ile tüm kitapları diyebilirim Gülümseme
Kayıtlı

Şimdi uzak bir gülücük gibi olsanda
En uzaklar bile kalbimdir
Bir sen varsın dünyamda
Ne başkası ne de başka nefes
Eğer birgün ölecek olursam
Mirasım sana olan sevgimdir...
bi-garip
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı 3
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 174


Mod : Keyfi Yerinde


« Yanıtla #14 : Şubat 03, 2010, 01:03 »

''MARTI''  bence kesinlikle ölemden önce okunması gereken 100 kitapran biri hımm bunun ardından benim tavsiyem Böyle Buyurdu Zerdüşt - Friedrich Nietzsche kitabıdır yanlız kitabıı okumak yetmez bir filmi var kitaptan önce onun izlenmesi ardından kitabın okunmasını tavsiye ederim ozaman belki onu daha iyi anlarsınız film = Nietzsche  ağladığında adlı bir dilm.
Hımm aklıma gelmiyor şuan ileriki günlerde paylaşırım bir iki kitap ismi daha.
Dipnot= Abi saçma ama kendi karaladığım bir kaç anlamlı cümle felanda var yani kitaplardan etkilenip fazla felsefe iyi değil bence Gülümseme
« Son Düzenleme: Şubat 03, 2010, 01:05 Gönderen: bi-garip » Kayıtlı

- Bu dünyada yaşamak başlı başına bir sanattır ! -
Sayfa: [1] 2   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Şebokolik Dergi Haftanın Röportajı/ Rockoza Dergi Haftanın Röportajı