Sayfa: [1] 2 3   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: 09.Yorgun  (Okunma Sayısı 15926 defa) Bookmark and Share
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Persephone
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 1
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 78


« : Mart 21, 2006, 13:53 »

Yorgun geldim bu dünyaya kimse bilmez
Sonsuzluk benim olsa fayda etmez
Öyle bir derde düştüm ki hiç sorma
Katlanmak zor gücün yoksa
Çaresizlik gözlerimde
Can verirken ellerimde
Sustun artık sen
Söylerim ben senin yerine
İşte ben böyle öldüm
Gittim kendimi gömdüm
Sonra toprağa sordum
Dünya böyle değildi
Toprak dedi sen kördün...
_________________[/list]
« Son Düzenleme: Nisan 18, 2007, 16:28 Gönderen: theflood_rain » Kayıtlı

Korkarak yasıyorsan yalnızca hayatı seyredersin]
««sHebNem»»
Yeni Üye


Teşekkür Sayısı 2
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 60



« Yanıtla #1 : Mart 25, 2006, 18:20 »

güzel bi sarkı ama kendisinin yazdıı sarkılar daha güzel oluyo sebnem farkı bu srkıdan anlaşılıyo yani...
Kayıtlı

hh ya Tekrar şebokolikle olMak ne GüzeL özledim HepİniZi Kahkaha
deli kız
Klasik Üye
**

Teşekkür Sayısı 8
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 366


« Yanıtla #2 : Mart 26, 2006, 16:46 »

Alıntı sahibi: "««sHebNem»»"
güzel bi sarkı ama kendisinin yazdıı sarkılar daha güzel oluyo sebnem farkı bu srkıdan anlaşılıyo yani...


wallaha bende bunu söleyecektim
Kayıtlı
~TRiBaLiZe~
Daimi Üye
***

Teşekkür Sayısı 1
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 648



« Yanıtla #3 : Haziran 19, 2006, 18:56 »

güzel şarkı ben beyeniorum taby şebonun kalemnden olsa daha güzel olurdu(=
toprak dedi sen kördün...
Kayıtlı

.......Buck Fush........
stigmata
Daimi Üye
***

Teşekkür Sayısı 3
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 722



« Yanıtla #4 : Haziran 27, 2006, 22:35 »

Yorgun geldim bu dünyaya kimse bilmez
Sonsuzluk benim olsa fayda etmez

ama sonsuzluk benim olsaydı fark ederdi...
Kayıtlı
damla_sebo
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı 1
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 112



« Yanıtla #5 : Temmuz 03, 2006, 09:12 »

En süper sözler de bu kesinlikle:
"Dünya böyle değildi
Toprak dedi sen kördün.."
Kayıtlı
damla_sebo
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı 1
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 112



« Yanıtla #6 : Temmuz 03, 2006, 09:12 »

En süper sözler de bu kesinlikle:
"Dünya böyle değildi
Toprak dedi sen kördün.."

Bu şarkıyı Şebnem yazmamış olsada kesinlikle süper yorumlamış herzaman ki gibi..
Kayıtlı
ŞeBNeM'iM
Dinamik Üye
*

Teşekkür Sayısı 7
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 183


ŞeBo ; SeViYoRuM SeNi...


Site
« Yanıtla #7 : Aralık 29, 2006, 00:46 »

ilk başlarda pek sevememiştim bu parçayı simdi daha iyi anlıyorum neden sevemediğimi kabul edememişim bu parçayı içimde hem alıstıgım için sebodan parçalar duymaya... parçanın düzenlemesi gerçektende o kadar güzel ki, vokallare zaten söylenecek bir sey yok.. parçanın sonundaki vokalleri ne zaman duysam içimden aglamak geliyor, çok etkiliyor bu parça.. belki de artık kabullendiğim içindir 
Kayıtlı

AşK BöYLeYSe SeVMeYiN, SeVMeYiN BeNi..
gehenna
Daimi Üye
***

Teşekkür Sayısı 19
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 709



« Yanıtla #8 : Aralık 29, 2006, 01:11 »

İşte ben böyle öldüm
Gittim kendimi gömdüm
Sonra toprağa sordum
Dünya böyle değildi
Toprak dedi sen kördün...


bu kısım çok hoşuma gidiyo
Kayıtlı

Aşinayım firara; kaçamıyorum...
_AsLı_
Ziyaretçi
« Yanıtla #9 : Haziran 27, 2007, 20:21 »

Şarkıda bir Deniz Yılmaz havası var zaten.on numara şarkı
Kayıtlı
Kısrak
Meryem / Sefa
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 111
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 7,353


evLi...


« Yanıtla #10 : Haziran 29, 2007, 19:14 »

İşte ben böyle öldüm
Gittim kendimi gömdüm
Sonra toprağa sordum
Dünya böyle değildi
Toprak dedi sen kördün...


bu kısım çok hoşuma gidiyo

bnmde öyle...
Kayıtlı
QueeN Of The DamneD
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 433
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 5,674


--PaRaNoİd SiZoFrEnİ--


« Yanıtla #11 : Temmuz 03, 2007, 18:13 »

Yorgun geldim bu dünyaya kimse bilmez
Sonsuzluk benim olsa fayda etmez
sebo nun sevdiğim sarkılarından biri yine  Göz kırpan
Kayıtlı

I'm Nothin'
| LucifeR And LiLitH |
GöLgeLer SakLanmıştı SoyutsaL Dünyaya
KehanetLer YükseLiyordu Bağnaz Beyin HücreLerinden aLev aLev
Tüm yoLLar, SonsuzLuktan Teğet Geçiyordu
Psikozdaydı Tüm RuhLar,
YitişLer BaşLadı Dipsiz KuyuLarda
Emanet BırakıLan KaLpLer,
KinLe DoLup Taştı
DenizLer, Maviye Düşman oLup buLanıkLığı Seçti
Ağrı Gibi GeLip Geçiciydi UmutLar
Terk EdiLmemiş Bir Tek yaLnızLık kaLdı
AksırıkLarında İhtiyarLarın ''İmdat'' ÇağrıLarı YükseLdi
DuyuLar biLinmeyenin Soğuk Ruhu Tarafından Esir aLındı
KayboLanLar KayboLmuşLara RastLadı
Ve MasaL
Bitti...
Jane Doe
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 56
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 6,936


Site
« Yanıtla #12 : Temmuz 16, 2007, 17:08 »

deniz yılmaz yazmış,şebom sölemiş sonuç ortada
Kayıtlı
Kısrak
Meryem / Sefa
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 111
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 7,353


evLi...


« Yanıtla #13 : Temmuz 31, 2007, 11:08 »

nakarat kısmı hoş girişi pek beğenmiyorum
Kayıtlı
Kısrak
Meryem / Sefa
Sebokolik
*****

Teşekkür Sayısı 111
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 7,353


evLi...


« Yanıtla #14 : Eylül 06, 2007, 12:30 »

toprak dedi sen kördün...
Kayıtlı
Sayfa: [1] 2 3   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Şebokolik Dergi Haftanın Röportajı/ Rockoza Dergi Haftanın Röportajı